Carrefour
Informacje prasowe

Marki Własne Carrefour 2016 - broszura informacyjna

Lista przynależnych kategorii publikacji

Marka Własna Carrefour – to produkty starannie wyselekcjonowane, o doskonałej relacji jakości do ceny. Carrefour przykłada dużą wagę do ich bezpieczeństwa i zgodności z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.

Asortyment produktów Marki Własnej Carrefour to ok. 3000 referencji w takich kategoriach, jak:

• produkty spożywcze
• napoje i alkohole
• produkty świeże
• warzywa, owoce
• wędliny
• drogeria
• perfumeria
• produkty przemysłowe
• produkty gospodarstwa
domowego
• artykuły sportowe
• zabawki
• artykuły sezonowe
• artykuły RTV/AGD
• tekstylia

Carrefour oferuje również marki z segmentu premium: Reflets de France, Terre d’Italia, De Nuestra Tierra, Jakość z Natury Carrefour i Wędzarnia Carrefour, a także produkty pochodzące z upraw ekologicznych oraz bezglutenowe.

Załączniki

Broszura Marki Własne Carrefour 2016.pdf

Broszura Marki Własne Carrefour 2016.pdf

pdf 2,6 MB
pobierz
Marki Własne Carrefour 2016.jpg

Marki Własne Carrefour 2016.jpg

jpg 390,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

Thierry Etchemendigaray

Dyrektor Handlowy

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Dyrektor Handlowych Carrefour Polska.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.