Marki Własne Carrefour 2016 - broszura informacyjna
Lista przynależnych kategorii publikacji
Marka Własna Carrefour – to produkty starannie wyselekcjonowane, o doskonałej relacji jakości do ceny. Carrefour przykłada dużą wagę do ich bezpieczeństwa i zgodności z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
Asortyment produktów Marki Własnej Carrefour to ok. 3000 referencji w takich kategoriach, jak:
• produkty spożywcze
• napoje i alkohole
• produkty świeże
• warzywa, owoce
• wędliny
• drogeria
• perfumeria
• produkty przemysłowe
• produkty gospodarstwa
domowego
• artykuły sportowe
• zabawki
• artykuły sezonowe
• artykuły RTV/AGD
• tekstylia
Carrefour oferuje również marki z segmentu premium: Reflets de France, Terre d’Italia, De Nuestra Tierra, Jakość z Natury Carrefour i Wędzarnia Carrefour, a także produkty pochodzące z upraw ekologicznych oraz bezglutenowe.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.