Carrefour
Informacje prasowe

NOWY SUPERMARKET PREMIUM W PODKOWIE LEŚNEJ OTWARTY!

Lista przynależnych kategorii publikacji

3 sierpnia Carrefour otworzył drugi supermarket segmentu premium na polskim rynku. Sklep zlokalizowany w Podkowie Leśnej pod Warszawą, na powierzchni około 1100 mkw., oferuje klientom bogatą i różnorodną ofertę ponad 15 tysięcy produktów, a także szereg rozwiązań, których celem jest stałe podnoszenie zadowolenia klientów z zakupów w zakresie oferty handlowej, usługowej oraz jakości obsługi.

 

Nowy supermarket mieści się w Galerii Podkowa w Podkowie Leśnej przy ulicy Gołębiej 26 i jest najnowszym sklepem segmentu premium wdrażanym przez Carrefour w Polsce. Oferuje on klientom nowoczesną, przestronną halę sprzedaży o powierzchni ok. 1,1 tys. mkw., zaprojektowaną według najnowocześniejszych trendów handlowych stosowanych przez Carrefour na całym świecie.

Oferta nowego sklepu w Podkowie Leśnej została oparta na różnorodności. Wśród ponad 15 tysięcy różnych produktów klienci znajdą szeroki wybór warzyw i owoców, wysokiej jakości produkty regionalne pochodzące od lokalnych producentów i rolników, wędliny tradycyjne z własnej Wędzarni Carrefour, a także asortyment dedykowany dla osób dbających o zdrowie: m.in. produkty bio i ekologiczne, dla diabetyków, bezglutenowe, bez laktozy, sojowe oraz o obniżonej zawartości tłuszczu. Asortyment zdrowych produktów uzupełniają produkty dostępne na wagę, takie jak, m.in.: bakalie, orzechy, fasola, groch czy soczewica. W nowym sklepie nie zabrakło również produktów naturalnych z linii „Jakość z Natury Carrefour,”oryginalnych francuskich wyrobów regionalnych pod marką Reflets de France oraz włoskich specjałów marki Terre d’Italia oferowanych przez Carrefour na wyłączność.

Klienci nowego sklepu będą mogli również przystąpić do programów oszczędnościowych:  „Karty Dużej Rodziny”, „Karty Seniora” oraz akcji promocyjnej „Zyskuj na okrągło”, która umożliwia zakup produktów codziennej potrzeby w stałej, okrągłej cenie.  Nowy sklep Carrefour w Podkowie Leśnej jest pierwszym supermarketem działającym na terenie miasta. Znalazło w nim pracę 45 osób, pochodzących głównie z Podkowy Leśnej i okolic

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.