DRUGIE TARGI DOSTAWCÓW CARREFOUR POD HASŁEM ROZWOJU WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI
Lista przynależnych kategorii publikacji
Tegoroczne Targi Dostawców, na powierzchni 5 500 mkw., zgromadziły 125 największych dostawców sieci z kategorii produktów świeżych, produktów dużej konsumpcji oraz po raz pierwszy: produktów sezonowych oraz importowanych. Dodatkowo, podczas targów na specjalnym stoisku zaprezentowano produkty marek własnych, z uwzględnieniem nowych marek wprowadzanych przez Carrefour w Polsce na wyłączność.
Uroczystego otwarcia Targów dokonał Prezes Carrefour Polska - Guillaume de Colonges, który przedstawił także nowości w ramach produktów marki własnej: kawę Montmartre oraz nową gamę produktów dla dzieci Nello, a także nowe rozwiązanie IT – aplikację Mój Carrefour oraz projekt GDSN, którą Carrefour uruchomił w Polsce jako pierwszy. Ważnym elementem prezentacji było również podkreślenie inicjatyw CSR, których celem jest walka z marnotrawstwem żywności. Działania w tym zakresie są głównym elementami programu STOP Marnotrawstwu, które Carrefour promuje w 2016 roku wśród dyrektorów swoich sklepów, dostawców, franczyzobiorców i pozostałych partnerów biznesowych firmy. Zwieńczeniem wystąpienia Prezesa było przekazanie symbolicznego czeku na kwotę 125 000 euro Markowi Borowskiemu, Prezesowi Federacji Polskich Banków Żywności. Kwota ta zostanie przeznaczona na zakup 7 ciężarówek – chłodni, które niezbędne są do odbioru i transportu darowanej żywności ze sklepów.
Nowością podczas drugiej edycji Targów Dostawców była prezentacja wyposażenia i oferty nowego sklepu franczyzowego Carrefour Express Convenience dokonana przez Francois Vincenta, Dyrektora ds. supermarketów i sklepów convenience. Przybyłym na wydarzenie gościom Dyrektor Marta Iskra przedstawiła najnowsze artykuły z asortymentu produktów PDK, a Dyrektor Patrick Dumont nowości w ofercie produktów świeżych.
Bożonarodzeniowe Targi Dostawców są największym spotkaniem organizowanym przez Carrefour dla partnerów handlowych i przyczyniają się do zacieśniania wzajemnych relacji.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.