Carrefour
Informacje prasowe

CARREFOUR POLSKA PARTNEREM MARATONU WE WROCŁAWIU

Lista przynależnych kategorii publikacji

Ponad 6500 biegaczy wzięło udział w 38. PZU Maratonie Warszawskim, który odbył się w niedzielę 25 września. Carrefour po raz kolejny został Parterem tego wydarzenia i przygotował liczne atrakcje w punktach kibicowania.

W tegorocznej edycji Maratonu Warszawskiego udział wzięło ponad 6500 biegaczy. Pracownicy Carrefour sprawdzili swoje siły w biegu na 5 km, w Sztafecie Maratońskiej oraz na królewskim dystansie.

Jako Partner sieć przygotowała 2 punkty do kibicowania oraz 2 stoiska, które rozmieszczone były na Krakowskim Przedmieściu oraz przy Parku Fontann na warszawskiej Starówce. Kibice mogli skorzystać tam z porad profesjonalnych dietetyków, a także sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia poprzez udział w konkursie z nagrodami w postaci zdrowych produktów, jak i gadżetów promocyjnych, Na stoisku zaaranżowana była również strefa relaksu oraz specjalnie przygotowane zajęcia dla dzieci, prowadzone przez instruktorkę fitness na trampolinach.

Zawody w Warszawie to część jesiennego sezonu biegowego w Carrefour Polska, który w ramach realizowanej kampanii „Z miłości do Zdrowia”, zachęca klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma angażuje się w organizację maratonów oraz innych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce, a także w dużej rangi wydarzenia sportowe, takie jak Tour de Pologne.

Załączniki

Maraton Wroclaw_gora.jpg

Maraton Wroclaw_gora.jpg

jpg 353,5 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.