SUKCES CARREFOUR NA TARGACH SHOPPING CENTER FORUM
Lista przynależnych kategorii publikacji
Odwiedzający targi Shopping Center Forum 2016 na stoisku firmy Carrefour przez 2 dni mieli możliwość zapoznania się z kluczowymi galeriami handlowymi, które Carrefour zmodernizuje w latach 2017/2018. Po raz pierwszy sieć zaprezentowała Galerię Gryf w Szczecinie, a także kolejne etapy remodelingów Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku oraz pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim centrum wyprzedażowego - Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Łącznie na naszym stoisku odbyło się kilkadziesiąt spotkań, wśród których wiele zaowocowało uzgodnieniem warunków współpracy i nowymi umowami najmu.
Podczas tegorocznych targów, najemcy, deweloperzy i inwestorzy mieli również możliwość zapoznania się z nowymi trendami rynku nieruchomości komercyjnych, podczas paneli eksperckich z udziałem przedstawicieli Carrefour. W pierwszym panelu poświęconym przyszłości centrów outletowych, obok Cezarego Starzyka, Head of Assets Management Carrefour Polska wzięli udział przedstawiciel firm doradczych JLL i Neinver oraz najemcy Pako Lorente oraz Próchnik. W drugim, dotyczącym rozwoju stref restauracyjnych w europejskich centrach handlowych, obok firm Colliers, Amrest i Unibail-Rodamco, wystąpił Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour Polska, który opowiedział o nowym koncepcie strefy foodcourt w Galerii Morena oraz trendach rozwoju stref restauracyjnych w małych i średnich galeriach handlowych.
Targi Shopping Center Forum to największe spotkanie przedstawicieli branży nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 1500 osób, w tym ponad 700 przedstawicieli najemców, zainteresowanych rozwojem swoich sieci, w polskich centrach handlowych.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.