Carrefour
Informacje prasowe

SUKCES CARREFOUR NA TARGACH SHOPPING CENTER FORUM

Lista przynależnych kategorii publikacji

Carrefour umacnia swój wizerunek na rynku centrów handlowych. Podczas tegorocznych targów Shopping Center Forum 2016, które odbyły się w dniach 21-22 września w Warszawie, nasza sieć nie tylko zaprezentowała swoje najważniejsze inwestycje na stoisku wystawienniczym, ale również wzięła udział w dwóch kluczowych panelach eksperckich targów: dyskusji o przyszłości centrów outletowych w Polsce oraz trendach w rozwoju stref restauracyjnych. Stoisko Carrefour oraz oba panele cieszyły ogromnym zainteresowaniem  odwiedzających targi najemców, deweloperów i inwestorów z Europy Środkowo-Wschodniej.

Odwiedzający targi Shopping Center Forum 2016 na stoisku firmy Carrefour przez 2 dni mieli możliwość zapoznania się z kluczowymi galeriami handlowymi, które Carrefour zmodernizuje w latach 2017/2018. Po raz pierwszy sieć zaprezentowała Galerię Gryf w Szczecinie, a także kolejne etapy remodelingów Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku oraz pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim centrum wyprzedażowego - Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Łącznie na naszym stoisku odbyło się kilkadziesiąt spotkań, wśród których wiele zaowocowało uzgodnieniem warunków współpracy i nowymi umowami najmu.

Podczas tegorocznych targów, najemcy, deweloperzy i inwestorzy mieli również możliwość zapoznania się z nowymi trendami rynku nieruchomości komercyjnych, podczas paneli eksperckich z udziałem przedstawicieli Carrefour. W pierwszym panelu poświęconym przyszłości centrów outletowych, obok Cezarego Starzyka, Head of Assets Management Carrefour Polska wzięli udział przedstawiciel firm doradczych JLL i Neinver oraz najemcy Pako Lorente oraz Próchnik. W drugim, dotyczącym rozwoju stref restauracyjnych w europejskich centrach handlowych, obok firm Colliers, Amrest i Unibail-Rodamco, wystąpił Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour Polska, który opowiedział o nowym koncepcie strefy foodcourt w Galerii Morena oraz trendach rozwoju stref restauracyjnych w małych i średnich galeriach handlowych.

Targi Shopping Center Forum to największe spotkanie przedstawicieli branży nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 1500 osób, w tym ponad 700 przedstawicieli najemców, zainteresowanych rozwojem swoich sieci, w polskich centrach handlowych.

Załączniki

scf2016_gora.jpg

scf2016_gora.jpg

jpg 393,0 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.