Ronan Martin nt strategii modernizacji centrów handlowych Carrefour w 2016 roku / Retailnet.pl
Lista przynależnych kategorii publikacji
Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour Polska ds. Ekspansji i Centrów Handlowych dla Retailnet.pl
Dzięki prowadzonym modernizacjom oraz multiformatowej, multikanałowej i multilokalnej ekspansji organicznej nasza sieć, jako jedna z niewielu na rynku, może zaoferować klientom nowoczesną przestrzeń zakupową we wszystkich obsługiwanych kanałach sprzedaży. W 2 lata od rozpoczęcia realizacji nowej strategii udało nam się zakończyć łącznie 14 remodelingów centrów handlowych w Polsce, co stanowi ponad połowę naszego portfolio obiektów w tym formacie. Przykłady zrealizowanych przez nas inwestycji w Gdańsku, Jastrzębiu-Zdroju czy Sochaczewie pokazują, że Carrefour jako inwestor, deweloper i zarządca centrów handlowych coraz skuteczniej konkuruje na lokalnych rynkach, zdobywając wielu nowych klientów i poprawiając wskaźniki finansowe. Co ważne, wraz z postępującą modernizacją istniejących galerii Carrefour stale poszerza portfolio nowych najemców oraz rozwija współpracę z dotychczasowymi partnerami. Na przestrzeni ostatnich 24 miesięcy do naszego portfolio dołączyły takie marki, jak m.in.: H&M, Medecine, KappAhl, Kruk, Wólczanka, Express Marche, Pizza Hut, Empik, Smyk, Decathlon, Venezia, Unisono, Subway, Calypso Fitness Club czy Cinema 3D. Jesteśmy obecnie jednym z niewielu deweloperów, który oferuje najemcom nowe możliwości rozwoju oparte na solidnych fundamentach, takich jak dobrze znana lokalizacja, stabilne wskaźniki odwiedzalności czy silny operator spożywczy, jakim jest Carrefour. Pozwala to im w dużej mierze wyeliminować wiele z ryzyk związanych z otwieraniem lokali w nowo powstających galeriach handlowych. (...)
Komentarz ukazał się w serwisie Retailnet.pl, 13 września 2016 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.