Carrefour
Informacje prasowe

Ronan Martin o umocnieniu się pozycji Carrefour na rynku centrów handlowych / The City

Lista przynależnych kategorii publikacji

Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour Polska ds. Ekspansji i Centrów Handlowych dla magazynu The City:

Każdego roku klienci centrów handlowych stają się coraz bardziej wymagający. Od obiektów handlowych wymagają oni już nie tylko rozbudowanej oferty sklepów czy punktów usługowych, lecz także rozrywki, ciekawego miejsca na spotkanie ze znajomymi czy możliwości zadbania o zdrowie. Dodatkowo coraz ważniejsze stają się dla nich tzw. easy shopping oraz digitalizacja, czyli wygoda w poruszaniu się po centrum handlowym, dostęp do bezprzewodowego Internetu oraz nowoczesnych rozwiązań w zakresie komunikacji i mediów społecznościowych. Co ciekawe, zbieżne z oczekiwanami klientów są oczekiwania najemców, którzy oprócz odwiedzalności i wskaźników finansowych, zwracają uwagę również na standard wykończenia obiektu, w którym będą wynajmować powierzchnię. (...)

Komentarz ukazał się w magazynie THE CITY.pl, 1 września 2016 r. Cały artykuł dostępny jest w załączniku (w formacie PDF).

Załączniki

the_city_magazyn_nieruchomosci_komercyjnych_2016_09_01_carrefour_wzmacnia_swoja_pozycje_na_rynku_centrow_handlowych_w_polsce__pdf_bn_k_p.pdf

the_city_magazyn_nieruchomosci_komercyjnych_2016_09_01_carrefour_wzmacnia_swoja_pozycje_na_rynku_cen

pdf 900,9 kB
pobierz
Ronan Martin.jpg

Ronan Martin.jpg

jpg 235,2 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Ronan Martin

Wiceprezes Zarządu ds. Ekspansji i Centrów Handlowych

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Ronan Martin posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży handlowej, które zdobywał w różnych krajach europejskich. Od 2008 roku Ronan Martin jest członkiem Zarządu Carrefour Polska oraz Wiceprezesem ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.