Guillaume de Colonges o strategii inwestycyjnej Carrefour w 2016 roku / Portal Spożywczy
Lista przynależnych kategorii publikacji
Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska podsumowuje dokonania 2015 roku i mówi o planach na rok 2016:
Ubiegły rok zakończyliśmy z 1 nowym hipermarketem, 2 supermarketami oraz blisko 100 sklepami w formacie convenience. Równolegle przeprowadziliśmy modernizacje 15 istniejących hipermarketów, 50 supermarketów oraz 10 centrów handlowych, a także 3 konceptów franczyzowych. W ubiegłym roku dokonaliśmy akwizycji sieci 36 sklepów specjalistycznych Galerie Alkoholi, które uzupełniły portfel naszych sklepów osiedlowych, a także uruchomiliśmy sklep internetowy eCarrefour.pl. (...).
Komentarz ukazał się w serwisie PortalSpozywczy.pl, 4 października 2016 r. PRZECZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.