Nowy hipermarket Carrefour mieści się w Galerii Wołomin przy ulicy Geodetów 2 i jest to ten sam sprawdzony koncept handlowy, co otwarty w 2015 roku sklep w Jaworznie. Tym samym Carrefour Polska powiększył swoje portfolio wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w Polsce do 85 sklepów. Hipermarket oferuje klientom najbardziej różnorodny asortyment produktów na lokalnym rynku, wśród którego znaleźć można blisko 240 rodzajów warzyw i owoców. Dodatkowo, najbardziej wymagający klienci skorzystają z oferty działu „Kuchnie Świata” oraz działu produktów prozdrowotnych, w tym ponad 1200 produktów ekologicznych, sojowych, bezglutenowych, bez laktozy, a także produktów dla diabetyków.
W sklepie dostępne będzie świeżo wypiekane na miejscu pieczywo oraz wyroby cukiernicze, a także bogaty wybór wędlin i serów sprzedawanych w ladach tradycyjnych. Klienci poszukujący wyrobów mięsnych, powstających na miejscu, będą mogli skorzystać z oferty dojrzewalni wołowiny oraz z własnej Wędzarni Carrefour. Szybką i sprawną obsługę klientów zapewni 13 stanowisk w linii głównej kas, 4 kasy samoobsługowe oraz blisko 100 pracowników. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 8-22 oraz w niedziele w godzinach 9-21.
Na otwarciu pojawili się przedstawiciele lokalnych władz, inwestorów, najważniejszych najemców oraz branżowych i regionalnych mediów. Podczas ceremonii odbyło się uroczyste poświęcenie oraz przecięcie wstęgi hipermarketu Carrefour oraz nowo otwartej Galerii Wołomin.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.