Carrefour
Informacje prasowe

HIPERMARKET CARREFOUR OTWARTY W WOŁOMINIE

Lista przynależnych kategorii publikacji

Nowy hipermarket Carrefour mieści się w Galerii Wołomin przy ulicy Geodetów 2 i jest to ten sam sprawdzony koncept handlowy, co otwarty w 2015 roku sklep w Jaworznie. Tym samym Carrefour Polska powiększył swoje portfolio wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w Polsce do 85 sklepów. Hipermarket oferuje klientom najbardziej różnorodny asortyment produktów na lokalnym rynku, wśród którego znaleźć można blisko 240 rodzajów warzyw i owoców. Dodatkowo, najbardziej wymagający klienci skorzystają z oferty działu „Kuchnie Świata” oraz działu produktów prozdrowotnych, w tym ponad 1200 produktów ekologicznych, sojowych, bezglutenowych, bez laktozy, a także produktów dla diabetyków.

W sklepie dostępne będzie świeżo wypiekane na miejscu pieczywo oraz wyroby cukiernicze, a także bogaty wybór wędlin i serów sprzedawanych w ladach tradycyjnych. Klienci poszukujący wyrobów mięsnych, powstających na miejscu, będą mogli skorzystać z oferty dojrzewalni wołowiny oraz z własnej Wędzarni Carrefour. Szybką i sprawną obsługę klientów zapewni 13 stanowisk w linii głównej kas, 4 kasy samoobsługowe oraz blisko 100 pracowników. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 8-22 oraz w niedziele w godzinach 9-21.

Na otwarciu pojawili się przedstawiciele lokalnych władz, inwestorów, najważniejszych najemców oraz branżowych i regionalnych mediów. Podczas ceremonii odbyło się uroczyste poświęcenie oraz przecięcie wstęgi hipermarketu Carrefour oraz nowo otwartej Galerii Wołomin.

Załączniki

Carrefour (2).JPG

Carrefour (2).JPG

JPG 586,8 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.