Carrefour
Informacje prasowe

UROCZYSTA GALA FRENCH TOUCH NA ZAKOŃCZENIE ŚWIĘTA FRANCJI W POLSCE

Lista przynależnych kategorii publikacji

Dzięki znakomitym artystom z Francji i Polski, widowisko było wyjątkową podróżą przez świat francuskiej muzyki, mody i filmu. Widzów bawiły tancerki Blue Bell Girls z legendarnego kabaretu Lido de Paris oraz artyści wykonujący najbardziej znane utwory Jean-Jacquesa Goldmana i covery innych francuskich przebojów w zaskakujących aranżacjach. Francuską modę reprezentował pokaz kolekcji uwielbianego przez gwiazdy i ekscentrycznego Jean-Charlesa de Castelbajaca, a sztukę filmową wyjątkowy przegląd obrazów Claude‘a Leloucha, który świętuje jubileusz 50-lecia pracy twórczej. Wyjątkowy nastrój z małych kawiarenek znad Sekwany przywołał miękkim głosem oraz charakterystycznym dźwiękiem akordeonu Claudio Capeo.

W ramach kampanii French Touch, między 21 września a 3 października, klienci wszystkich hipermarketów i wybranych supermarketów Carrefour mogli kupić francuskie wyroby w atrakcyjnych cenach. Wśród produktów objętych ofertą znalazły się między innymi wyroby marki własnej Reflets de France, pieczywa, sery, mięso i wędliny, ryby oraz słodycze. Spośród tradycyjnych, francuskich produktów można było wybrać foie gras, ratatouille po prowansalsku, krem z kawałkami kasztanów czy ostrygi. Oferta dla osób zainteresowanych francuskim stylem życia obejmowała też kosmetyki, ubrania i tekstylia.

French Touch to kolejne wydarzenie, w które Carrefour angażuje się, żeby propagować kulturę francuską w  Polsce. W tym roku firma między innymi zorganizowała warsztaty kuchni molekularnej, uczestniczyła w Targach Książki, a niedawno była Partnerem Święta Francji i Miasteczka Francuskiego.

Załączniki

French-Touch-2016.jpg

French-Touch-2016.jpg

jpg 1,7 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.