Podczas uroczystego wieczoru, ponad 150 gości Galerii Morena mogło podziwiać wyjątkowe show przygotowane przez Carrefour Polska. Po przejściu przez unikalną bramę parową, goście udali się do sali kinowej, gdzie czekało na nich wiele niespodzianek. Imprezę rozpoczęło słuchowisko, którego lektorem była znana lektorka Krystyna Czubówna, połączone z animacją laserową przedstawiającą powstanie Galerii Morena. Następnie głos zabrał Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour Polska, który opowiedział o celach zrealizowanej inwestycji, aby następnie zaprezentować film pokazujący kompleksowo poszczególnych etapy transformacji tego centrum handlowego. Część oficjalną zakończył wyjątkowy pokaz tancerek Art Color Balet, po którym Gości udali się na wystawną kolację w galerii. Dodatkową atrakcją wieczoru był wyjątkowy pokaz możliwości kina Cinema 3D, w tym prezentacja najnowocześniejszego w Europie Środkowej panoramicznego multiekranu kinowego Barco Escape.
Kino Cinema 3D jest najważniejszym elementem strefy rozrywki otwartej w Galerii Morena w maju tego roku. Strefa obejmuje również nowoczesny food-court połączony z odkrytym, przestronnym tarasem z funkcją wypoczynkową, a także plac zabaw dla dzieci Kinderplaneta. Uroczyste otwarcie kina, które odbyło się w dniach 14-16 października 2016 roku spotkało się z ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Gdańska. W miniony weekend Galerię Morena odwiedziło blisko pięćdziesiąt tysięcy klientów.
W wyniku rozbudowy Galeria Morena zyskała ponad 13 000 m2 powierzchni najmu i obecnie to ponad 33 000 m2, mieszczące niemal 80 sklepów. Oprócz większej powierzchni handlowo-rozrywkowej, galeria oferuje również wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak specjalne interaktywne strefy rozrywki z dostępem do social mediów, bezpłatne wi-fi, czy wewnętrzne strefy zabaw dla dzieci. Oprócz powstania kina, głównymi elementami przebudowy było znaczne poszerzenie oferty modowej, budowa fitness clubu, modernizacja hipermarketu Carrefour oraz przebudowa części wspólnych oraz parkingów. Galeria Morena przeszła również proces całkowitego repozycjonowania. Zmianie uległo logo galerii, system identyfikacji wizualnej oraz strategia marketingowa.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.