CARREFOUR POLSKA SPONSOREM PÓŁMARATONU W KRAKOWIE
Lista przynależnych kategorii publikacji
W ramach realizowanej strategii promocji zdrowego stylu życia, Carrefour Polska współpracujez organizatorami imprez biegowych w Krakowie. Jako Sponsor 3. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego sieć przekazała na rzecz uczestników biegu produkty pomocne w regeneracji organizmu po ukończeniu półmaratonu, m.in. banany. Dodatkowo, na Rynku Głównym oraz przy Tauron Arenie kibice mogli energetycznie dopingować uczestników biegu w punktach kibicowania Carrefour. Firma była obecna również w Tauron Arenie 14 i 15 października, w czasie Mistrzostw Świata w Karate Tradycyjnym.
Carrefour kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale także na edukację prozdrowotną - zwłaszcza dzieci.W ramach prowadzonego już drugi rok programu „ABC Zdrowego Żywienia” w Krakowskich szkołach odbyły się warsztaty edukacyjne na temat zdrowego odżywiania. Również w punktach kibicowania Carrefour w czasie półmaratonu w Krakowie można było wziąć udział w quizach
i konkursach związanych z tą tematyką. Dzieci mogły skorzystać też z wielu innych atrakcji przygotowanych przez Carrefour, m.in. doładować się energetycznie na trampolinach, pod okiem instruktorek fitness.
Zawody w Krakowie to część jesiennego sezonu biegowego w Carrefour Polska, do którego należą również Wrocław Maraton oraz Maraton Warszawski. W tym roku w biegach, których sponsorem był Carrefour, wzięło udział ponad 18 000 biegaczy.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.