Carrefour
Informacje prasowe

CARREFOUR POLSKA SPONSOREM PÓŁMARATONU W KRAKOWIE

Lista przynależnych kategorii publikacji

16 października ponad 7000 biegaczy i chodziarzy wzięło udział w 3. PZU Cracovia Półmaratonie Królewskim. Carrefour Polska był Sponsorem tego dynamicznie zyskującego na popularności biegu i przygotował atrakcje w punktach kibicowania.

W ramach realizowanej strategii promocji zdrowego stylu życia, Carrefour Polska współpracujez organizatorami imprez biegowych w Krakowie. Jako Sponsor 3. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego sieć przekazała na rzecz uczestników biegu produkty pomocne w regeneracji organizmu po ukończeniu półmaratonu, m.in. banany. Dodatkowo, na Rynku Głównym oraz przy Tauron Arenie kibice mogli energetycznie dopingować uczestników biegu w punktach kibicowania Carrefour. Firma była obecna również w Tauron Arenie 14 i 15 października, w czasie Mistrzostw Świata w Karate Tradycyjnym.

Carrefour kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale także na edukację prozdrowotną - zwłaszcza dzieci.W ramach prowadzonego już drugi rok programu „ABC Zdrowego Żywienia” w Krakowskich szkołach odbyły się warsztaty edukacyjne na temat zdrowego odżywiania. Również w punktach kibicowania Carrefour w czasie półmaratonu w Krakowie można było wziąć udział w quizach
i konkursach związanych z tą tematyką. Dzieci mogły skorzystać też z wielu innych atrakcji przygotowanych przez Carrefour, m.in. doładować się energetycznie na trampolinach, pod okiem instruktorek fitness.

Zawody w Krakowie to część jesiennego sezonu biegowego w Carrefour Polska, do którego należą również Wrocław Maraton oraz Maraton Warszawski. W tym roku w biegach, których sponsorem był Carrefour, wzięło udział ponad 18 000 biegaczy.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.