Carrefour
Informacje prasowe

86. HIPERMARKET CARREFOUR OTWARTY W CH POSNANIA

Lista przynależnych kategorii publikacji

Carrefour Polska otworzył w Poznaniu swój 86. hipermarket w Polsce, który na powierzchni ponad 7,5 tys. m2 zapewnia klientom bogatą ofertę produktów lokalnych i zdrowych, a także niespotykaną przyjemność płynącą z dokonywania zakupów.

Najnowszy hipermarket Carrefour to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Sklep charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Hipermarket został podzielony zgodnie z koncepcją tak zwanych światów: Alei mody, Zakupów codziennych oraz Produktów tradycyjnych. Nowatorski, butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta.

Na otwarciu nowego centrum handlowego Posnania, a także hipermarketu Carrefour zjawiły się tłumy mieszkańców miasta, aby wziąć udział w nocnych zakupach. Zgromadzeni na konferencji lokalni i branżowi dziennikarze wysłuchali prezentacji Guillaume’a de Colonges oraz przedstawicieli APSYS o innowacyjnych rozwiązaniach zastosowanych w nowym obiekcie, a spotkanie uświetniła swoją obecnością Eva Longoria – znana aktorka. Nocne zakupy w sklepie Carrefour, które trwały do północy, cieszyły się dużą popularnością wśród klientów.

Załączniki

fot.Marcin Melanowicz-2025.jpg

fot.Marcin Melanowicz-2025.jpg

jpg 418,2 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.