Carrefour
Informacje prasowe

Carrefour wprowadza produkty spożywcze do oferty sklepu internetowego eCarrefour.pl

Lista przynależnych kategorii publikacji

Asortyment sklepu internetowego eCarrefour.pl został rozbudowany o ofertę produktów spożywczych. eCarrefour.pl zaoferuje 12 000 artykułów z kategorii FMCG. Zakupy o wartości powyżej 100 zł są dostarczane do klientów za darmo.

W niecały rok po uruchomieniu sklepu internetowego eCarrefour.pl jego dotychczasowa oferta produktów non-food została rozszerzona o artykuły spożywcze. W chwili obecnej system został udostępniony dla mieszkańców wybranych warszawskich dzielnic: Białołęki, Targówka, Pragi Południe i Północ oraz Zielonki, Ząbek i Marek. Docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski, a w kolejnych miesiącach projekt będzie rozwijany w kolejnych dzielnicach Warszawy.

- Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Carrefour uruchamia właśnie handel produktami spożywczymi w internecie. Rok sprzedaży online przyniósł zadowalające rezultaty, dlatego teraz wzbogacamy ofertę o kategorię, której oczekiwali nasi klienci  - powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – To kolejny krok w kierunku budowania silnej multikanałowej i multiformatowej oferty sprzedaży Carrefour w Polsce.

Klienci mogą wybierać spośród blisko 12 000 produktów, bazujących na asortymencie hipermarketu. Liczba produktów będzie sukcesywnie poszerzana i została podzielona na 4 główne kategorie:

  • Napoje
  • Artykuły spożywcze suche
  • Drogeria
  • Perfumeria

W przyszłości asortyment zostanie poszerzony również o produkty świeże, wymagające transportu samochodami chłodniczymi. Klienci wciąż mogą zamawiać również spośród około 4 500 artykułów przemysłowych, znajdujących się w sklepie eCarrefour.pl, między innymi sprzęt AGD i RTV, a także artykuły do domu i ogrodu.

Po wybraniu produktów i złożeniu zamówienia klient może zdecydować o terminie dostawy. W zależności od dostępności można wybierać spośród dwugodzinnych zakresów, przy czym istnieje również możliwość otrzymania zakupów jeszcze tego samego dnia. Dostawa zakupów o wartości powyżej 100 zł jest darmowa; zakupów o wartości między 50 a 100 zł wynosi 9,90 zł; zakupów o wartości do 50 zł - 19,90 zł. Koszty dostawy zakupów będą mogły ulegać zmianie i będą zależne od okresów i czasu dostawy. Towar do klienta dostarcza, wraz z wnoszeniem, kierowca. Zakupy będzie można odebrać również w sklepie, obecnie jest to usługa dostępna w hipermarkecie na ulicy Głębockiej 15 w Warszawie, ale docelowo taka opcja planowana jest w każdym hipermarkecie Carrefour. Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje również atrakcyjne promocje handlowe oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupionych towarów przemysłowych, może zwrócić zamówienie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.

Załączniki

eCarrefour_2.jpg

eCarrefour_2.jpg

jpg 54,2 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.