Początek grudnia tradycyjnie wiążę się ze wzrostem sprzedaży artykułów sezonowych związanych ze świątecznym okresem pod koniec roku, a szczególnie tych kupowanych jako prezenty z okazji Mikołajek i świąt Bożego Narodzenia. Niezmiennie największą popularnością cieszą się zabawki dla najmłodszych i nieco starszych dzieci.
Tegoroczny ranking popularności otwiera lalka Barbie z tęczową karocą firmy Mattel. Drugie miejsce rankingu zajął zestaw klocków Lego „Przedszkole dla szczeniąt”, a trzecie Miś Gigant firmy Sun-Day.
Dużą popularnością cieszą się także Lalki Księżniczki firmy Pierot, figurki Avengersów firmy Hasbro, Hotel Pawza z serii Littlest Pet Shop także z Hasbro, Kuchnia Tefal Cheftronic od Simba Toys – dla fanów programów kulinarnych, Księżniczka Cadance z serii My Little Pony od Hasbro, wyrzutnia ze strzałkami Nerf Strongarm Elite również od Hasbro i pluszowe zwierzątka.
Pełny ranking sprzedaży zabawek w sklepach Carrefour:
- Barbie Tęczowa karoca i lalka, Mattel
- Przedszkole dla szczeniąt, Lego
- Miś Gigant, Sun-Day
- Lalki Księżniczki, Pierot
- Figurki Avengers, Hasbro
- Littlest Pet Shop Hotel Pawza, Hasbro
- Kuchnia Tefal Cheftronic, Simba Toys
- My Little Pet Shop Nowa Księżniczka Cadance, Hasbro
- Nerf Strongarm Elite, Hasbro
- Pluszowe zwierzęta, import własny Carrefour
W tym roku obserwujemy również wzrost zainteresowania klientów zabawkami super nowoczesnymi, takimi jak Barbie latająca na dronie, a także edukacyjnymi zabawkami interaktywnymi dla starszych dzieci. W tej kategorii prym wiodą produkty firmy Clementoni, takie jak interaktywny EduGlobus Poznaj Świat, który oprócz swojej standardowej funkcji pomaga w poznaniu ciekawych informacji na temat różnych krajów, kontynentów, języków i lokalnych ciekawostek; Robot Mio do samodzielnego złożenia i zaprogramowania, który przybliża dzieciom świat robotyki, oraz Laboratorium Mechaniki, czyli zestawi 250 elementów, z których można stworzyć ponad 50 konstrukcji i jednocześnie poznawać podstawowe zasady mechaniki i inżynierii.
W sklepach Carrefour klienci mogą wybierać spośród szerokiej oferty zabawek dla dzieci we wszystkich grupach wiekowych, z różnych kategorii, zarówno tych tradycyjnych, jak i nowoczesnych i interaktywnych, do zabawy w pojedynkę i w większej grupie. Dużym zainteresowaniem kupujących cieszy się wyjątkowa oferta zabawek edukacyjnych dla różnych grup wiekowych, rozwijających zdolności manualne i intelektualne.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.