Carrefour
Informacje prasowe

Istnieją ważne powody, by uwzględniać ryby w codziennej diecie. Tuńczyk ma ich całkiem sporo, dlatego smacznie zachęcamy! Tuńczyk jest rybą morską, źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania...

Lista przynależnych kategorii publikacji

Istnieją ważne powody, by uwzględniać ryby w codziennej diecie. Tuńczyk ma ich całkiem sporo, dlatego smacznie zachęcamy! Tuńczyk jest rybą morską, źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszego mózgu, podnoszą też odporność. Tuńczyk jest także źródłem witamin: A, D oraz E, które odpowiadają m.in. za spowalnianie procesu starzenia się oraz za prawidłowe funkcjonowanie narządu wzroku. Makaron z tuńczykiem (składniki dla dwóch osób) - puszka tuńczyka w kawałkach, w sosie własnym - 140 g makaronu pełnoziarnistego tagliatelle - ząbek czosnku - łyżka oliwy - garść czarnych oliwek bez pestek - garść zielonych oliwek bez pestek - 2 pomidory malinowe - 4 pomidory suszone (w zalewie) - świeży tymianek - oregano, bazylia, sól, pieprz Makaron ugotować al dente. Na oliwie podsmażyć posiekany czosnek, suszone pomidory oraz oliwki. Dodać tuńczyka odsączonego z zalewy, pokrojone pomidory, dusić przez ok. 5 minut. Dodać przyprawy i dusić jeszcze przez ok. 2 minut. Makaron wymieszać z sosem i udekorować świeżym tymiankiem lub bazylią. Smacznego!

Załączniki

140728976098552_1107825312722242.jpg

140728976098552_1107825312722242.jpg

jpg 86,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Gabriela Gajewska

Senior Account Executive

MSLGROUP

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Ronan Martin

Wiceprezes Zarządu ds. Ekspansji i Centrów Handlowych

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Ronan Martin posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży handlowej, które zdobywał w różnych krajach europejskich. Od 2008 roku Ronan Martin jest członkiem Zarządu Carrefour Polska oraz Wiceprezesem ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Francois Vincent

Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience Carrefour Polska. Od 2010 roku odpowiada za rozwój i zarządzanie siecią osiedlowych sklepów pod szyldami Express i Globi, a od 2014 roku również za zarządzanie i rozwój formatu supermarketów Carrefour.

Justyna Orzeł

Dyrektor Zasobów Ludzkich

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Justyna Orzeł od 1998 roku związana jest z Grupą Carrefour. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej oraz w zakresie HR. W swojej karierze zajmowała liczne stanowiska operacyjne i kierownicze, realizując wiele ambitnych projektów. Od ponad 13 lat odpowiada za zarządzanie zasobami ludzkimi w Carrefour Polska.

Marcin Olech

Dyrektor Marketingu

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Od 2015 roku Marcin Olech jest Dyrektorem Marketingu w Carrefour Polska . Odpowiada za kompleksową staregię marketingową sieci, w tym za stworzenie i realizacje kampanii "Bonjour w Carrefour" z udziałem Napoleona. Zajmuje się również rozwojem usług handlowych i finansowych.

Robert Noceń

Sekretarz Generalny

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Robert Noceń związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał od funkcji Senior Marketing Managera, by następnie zostać Dyrektorem Regionalnym, Dyrektorem Marketingu oraz Dyrektorem ds. Eksploatacji hipermarketów. W 2016 roku mianowany na stanowisko Sekretarza Generalnego Carrefour Polska.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.