Carrefour
Informacje prasowe

Po doskonałą sól himalajską nie musisz jechać aż w Himalaje, wystarczy że wpadniesz do hipermarketu lub supermarketu Carrefour: teraz sól himalajska Naturavena tylko 2,49 zł/opak. Sól himalajska jest uważana za najczystszy rodzaj soli.

Lista przynależnych kategorii publikacji

Po doskonałą sól himalajską nie musisz jechać aż w Himalaje, wystarczy że wpadniesz do hipermarketu lub supermarketu Carrefour: teraz sól himalajska Naturavena tylko 2,49 zł/opak. Sól himalajska jest uważana za najczystszy rodzaj soli. Dobrej jakości sól himalajska nie zawiera sztucznych dodatków, takich jak antyzbrylacze czy substancje wybielające. Mało kto wyobraża sobie przygotowywanie potraw bez dodatku tej przyprawy – nadaje im głębszy smak i wyraźny aromat. Sól dostarcza głównie sodu, składnika odpowiedzialnego za regulację nawodnienia organizmu. Dodatek soli do potraw jest pożądany zwłaszcza w okresie upałów, kiedy tracimy dużo sodu. Badania pokazują, że umiarkowany dodatek soli nie musi wpływać na podwyższenie ciśnienia, jeśli nasza dieta jest uboga w wysokoprzetworzone produkty: Naturalny izotonik (na upały i podczas wzmożonej aktywności fizycznej) - szczypta soli himalajskiej - płaska łyżeczka miodu pszczelego - łyżka soku z cytryny - kilka listków bazylii - 0,5 l wody Do wody dodaj sól, miód i wymieszaj. Skrop sokiem z cytryny i dodaj świeże listki bazylii dla pięknego aromatu.

Załączniki

140728976098552_1206353189536120.jpg

140728976098552_1206353189536120.jpg

jpg 54,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Gabriela Gajewska

Senior Account Executive

MSLGROUP

Ronan Martin

Wiceprezes Zarządu ds. Ekspansji i Centrów Handlowych

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Ronan Martin posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży handlowej, które zdobywał w różnych krajach europejskich. Od 2008 roku Ronan Martin jest członkiem Zarządu Carrefour Polska oraz Wiceprezesem ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Francois Vincent

Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience Carrefour Polska. Od 2010 roku odpowiada za rozwój i zarządzanie siecią osiedlowych sklepów pod szyldami Express i Globi, a od 2014 roku również za zarządzanie i rozwój formatu supermarketów Carrefour.

Justyna Orzeł

Dyrektor Zasobów Ludzkich

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Justyna Orzeł od 1998 roku związana jest z Grupą Carrefour. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej oraz w zakresie HR. W swojej karierze zajmowała liczne stanowiska operacyjne i kierownicze, realizując wiele ambitnych projektów. Od ponad 13 lat odpowiada za zarządzanie zasobami ludzkimi w Carrefour Polska.

Marcin Olech

Dyrektor Marketingu

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Od 2015 roku Marcin Olech jest Dyrektorem Marketingu w Carrefour Polska . Odpowiada za kompleksową staregię marketingową sieci, w tym za stworzenie i realizacje kampanii "Bonjour w Carrefour" z udziałem Napoleona. Zajmuje się również rozwojem usług handlowych i finansowych.

Robert Noceń

Sekretarz Generalny

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Robert Noceń związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał od funkcji Senior Marketing Managera, by następnie zostać Dyrektorem Regionalnym, Dyrektorem Marketingu oraz Dyrektorem ds. Eksploatacji hipermarketów. W 2016 roku mianowany na stanowisko Sekretarza Generalnego Carrefour Polska.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.