Publicis Groupe
Informacje prasowe

ARC WORLDWIDE OTWIERA BIURO W EUROPIE CENTRALNEJ

Lista przynależnych kategorii publikacji

Arc Central Europe, będzie wspierała Klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji innowacyjnych rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu oraz ecommerce.

Arc Worldwide to agencja z portfolio Grupy Publicis, specjalizująca się w komunikacji i aktywacji marek w obszarze handlu, takich jak shopper marketing, eCommerce, design, in-store oraz organizacją promocji. Kompetencje w obrębie Grupy Publicis w Polsce dają możliwość stworzenia najlepszej tego typu organizacji w tej części Europy, dlatego też siedziba Arc Central Europe będzie mieścić się w Warszawie.

„Arc Central Europe wprowadza w życie filozofię grupy Publicis polegającą na łączeniu kompetencji wszystkich agencji na rynku w taki sposób aby dostarczać naszym Klientom kompleksowe, dostowane indywidualnie rozwiązania, które odpowiadać będą ich biznesowym wyzwaniom” – mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman Grupy Publicis Communication.

Arc powstanie na bazie agencji G7, która zostanie rebrandowana. Nowa agencja rozszerzy dotychczasową ofertę komunikacyjną spółek Grupy Publicis, korzystając z sieciowych zasobów globalnych oraz ekspertyzy w zakresie eCommerce agencji Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions oraz BTL agencji G7, Saatchi & Saatchi oraz Publicis. Dyrektorem zarządzającym Arc Central Europe został Błażej Soniewicki, dyrektorem strategii Tomek Waligóra, obaj wczęsniej związani z Saatchi &Saatchi /  Interactive Solutions, szefem działu design, Piotr Zalewski, wywodzący się z agencji Publicis.

“Bycie częścią Arc Worldwide daje nam dostęp do globalnej ekspertyzy shopper marketingu oraz narzędzi umożliwiających planowanie i egzekucję skutecznych aktywacji w tej dziedzinie, takich jak choćby Shopper Back wypracowany wspólnie z P&G, czy Shopper Scope pozwalający precyzyjnie określić insighty na ścieżce zakupowej. Dodatkowo klienci Arc mają dostęp do tworzonego globalnie Retail Lab, śledzącego i zbierającego najnowsze trendy i technologie w przestrzeni sklepowej.” – mówi Błażej Soniewicki, dyrektor zarządzający Arc Central Europe.

Centralna siedziba Arc Worldwide, będąca częścią Leo Burnett Worldwide, znajduje się w Chicago. Agencja koncentruje się na głębokim zrozumieniu ludzkich zachowań ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w kanałach sprzedaży, dzięki temu Arc tworzy innowacyjne i kreatywne rozwiązania shopperowe.

„Cieszę się, że Arc rozpoczyna swoją działalność w Polsce i staje się częścią naszej rozwijającej się globalnej sieci. Polska to dynamiczny i bardzo konkurencyjny rynek z ogromnymi perspektywami” – mówi Bob Raidt, CEO Arc Worldwide – „jestem przekonany, że klienci Arc wiele zyskają dzięki naszemu globalnemu doświadczeniu w dziedzinie shopper marketingu.”

Arc Worldwide zatrudnia ponad 1000 pracowników, jest obecna w 36 krajach. Arc niedawno otworzyło biuro w Sao Paulo, a w planach są otwieranie kolejnych oddziałów na świecie. Arc ma szerokie porfolio marek w tym Coca-Cola, Fiat, Adidas, Samsung, Microsoft, McDonald’s i P&G.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa