Łukasz Szafrański Konsultantem ds. Cyfrowej Transformacji w Publicis Media
Lista przynależnych kategorii publikacji
Łukasz Szafrański, dotychczas Senior Account Manager w agencji Isobar Polska, objął stanowisko Konsultanta ds. Cyfrowej Transformacji w Publicis Media.
Łukasz Szafrański będzie współtworzył projekty konsultingowe departamentu Business Transformation dla klientów agencji należących do Publicis Media. - Dotychczasowe doświadczenie i wiedza Łukasza doskonale wpisują się w zakres usług z zakresu transformacji biznesowej jakie oferujemy – mówi Krzysztof Sobieszek, Practice Lead Business Transformation w Publicis Media. - Koncentrujemy się na przynoszących zysk innowacjach w budowaniu doświadczeń konsumentów, poszukując kluczowych obszarów, w których poprawa tych doświadczeń może przełożyć się na sukces biznesowy klientów. Wspólnie z nimi projektujemy innowacje, produkty, modele biznesowe, strategie wzrostu i konkretne wdrożenia technologiczne. Ponadto pomagamy także klientom budować efektywne, nowoczesne organizacje skoncentrowane na konsumentach jako źródle innowacji i właściwie wykorzystujące szanse, jakie niesie technologia – dodaje Sobieszek.
Łukasz Szafrański jest związany z branżą marketingową od ponad 8 lat. Rozwijał swoje kompetencje zarówno po stronie agencji (Isobar Polska, OS3, LemonSkyJWT), jak i po stronie marketerów (Empik.com, Goldenline.pl). Samodzielnie lub jako szef zespołu realizował digitalowe projekty komunikacyjne dla takich firm i marek jak m.in.: Rossmann, Media Markt, Unilever, Winiary, Play, Microsoft, PKO BP, PZU, Diageo czy Herbapol. Prowadził również własną agencję Bold82, która zajmowała się transformacją cyfrową firm i wspierał klientów w realizacji technologicznych projektów biznesowych.
Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healtcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działaja agencje: Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Każda z nich, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm. Publicis Media zatrudnia na polskim rynku ponad 550 ekspertów w takich obszarach jak strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów, performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA).
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Piotr Ruszak
Chief Communication Officer
Publicis Groupe
PUBLICIS GROUPE
W Publicis Groupe myślimy o sobie jak o firmie, która łączy poszczególne elementy w spójny obraz. Spośród ponad 1000 specjalistów z różnych dziedzin, pracujących w Polsce, dobieramy zespoły, które koncentrują się na rozwiązaniu problemu i zbudowaniu realnej wartości dla klienta. Usprawniamy pracę i optymalizujemy koszty, przede wszystkim jednak patrzymy na zadanie w sposób kompleksowy. To podejście odzwierciedla filozofia „Power of One”.
Tworzymy platformy współpracy z klientami, oparte na zasadzie plug & play. Modularność oferty Publicis Groupe to nasz sposób na zmieniające się potrzeby rynku i firm, na rzecz których pracujemy. Jedną z kluczowych zasad naszej firmy jest maksyma “klient zawsze na pierwszym miejscu”, dlatego tworzymy centra kompetencyjne, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych.
W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce.
Publicis Groupe jest obecnie 3-cią największą grupą komunikacyjną na świecie, która rozwija się konsekwentnie od 1926 roku. W Polsce działają Publicis Communications i Publicis Media, które współpracują ze sobą i uzupełniają swoje kompetencje. Oba podmioty są liderami branży, każda
w swojej specjalizacji osiąga sukcesy doceniane przez klientów i obserwatorów rynku.
W maju 2017 roku renomowany miesięcznik „Media i Marketing Polska” przyznał Publicis Groupe w Polsce bezprecedensowy tytuł Holdingu Reklamowego Roku, doceniając innowacyjność oraz nieustanne poszerzanie oferty i produktów, które zdaniem magazynu są najlepszą odpowiedzią na wyzwania współczesności.