Publicis Groupe
Informacje prasowe

Performics Polska z nagrodą za kompleksową kampanię e-commerce

Warszawa, 25 października 2019

Performics Polska z nagrodą za kompleksową kampanię e-commerce

Jury konkursu Global Vanguard Award przyznało tytuł Best Integrated Campaign za kampanię reklamową dla supermarketu online Frisco.pl, którą polski oddział agencji Performics przygotował w modelu Power of One wspólnie z agencjami Zenith, LiquidThread i departamentem Data Science Publicis Groupe.

Performics prowadzi działania dla Frisco.pl od prawie 4 lat, generując wspólnie z klientem coroczne wzrosty sprzedaży i nowych użytkowników. W swoich kampaniach digital wykorzystuje przede wszystkim badania zachowań użytkowników oraz prowadzi ścisłą współpracę z innymi agencjami Publicis Groupe, dostarczając klientowi pełen zakres usług i kompetencji marketingowych.

- Nasze tegoroczne działania dla Frisco.pl, zrealizowane w modelu Power of One, zostały docenione przede wszystkim za strategię komunikacji i taktykę działań reklamowych, wspierane zaawansowaną analityką. Sukces kampanii opiera się na synchronizacji danych, działań mediowych oraz połączeniu najwyższych kompetencji agencji Performics, Zenith, LiquidThread i departamentu Data Science Publicis Groupe. Model współpracy w ramach Publicis Groupe pozwolił uzyskać imponujące wyniki oraz tytuł najlepszej zintegrowanej kampanii na świecie – powiedział Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny agencji Performics.

Global Vanguard Awards to konkurs organizowany przez globalną sieć Performics. Nagradzane są w nim najlepsze kampanie reklamowe i projekty realizowane przez agencje Performics na całym świecie. Do najnowszej edycji Global Vanguard Award nadesłana została rekordowa liczba kampanii.

Sklep internetowy Frisco.pl w styczniu br, rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę swoich działań marketingowych, wybierając do współpracy agencje z Publicis Groupe, działające w oparciu o model Power of One. Publicis Groupe stworzyła dla Frisco.pl wewnętrzną platformę współpracy, łączącą wszystkie kluczowe z punktu widzenia potrzeb biznesowych klienta kompetencje takie jak strategia, kreacja, planowanie i zakup mediów, analityka biznesowa, performance marketing, digital, marketing automation, partnerstwa biznesowe oraz wsparcie sprzedaży.

***

Performics jest globalną agencją performance marketingu należącą do Publicis Groupe. Oferuje najwyższej jakości, kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, rozwiązań marketingu efektywnościowego opartych na zaawansowanej analityce oraz najnowszych technologiach. Performics odpowiada za skuteczność i najwyższą jakość wszystkich strategii i działań digitalowych, których celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży klientów.

 

Załączniki

Team Vanguard.png

Team Vanguard.png

png 20,6 MB
pobierz
docx

Informacja Prasowa_Performics Polska z nagrodą za e-commerce.docx

docx 390,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.