Zaproszenie_IBM_PublicisGroupe_Konferencja_C-Suite Study: Data&AI for Leadership Event"
ZAPROSZENIE
IBM Polska wraz z Publicis Groupe zapraszają na spotkanie prasowe, podczas którego przedstawimy wnioski z 20. edycji badania IBM Global C-suite Study. W globalnym badaniu uczestniczyło blisko 13500 respondentów, w tym w Polsce rozmawialiśmy z ponad 220 przedstawicielami kadry zarządzającej wysokiego szczebla.
WTOREK - 4 lutego 2020 – 12:30 Restauracji Belvedere, Warszawa, ul. Agrykoli 1
W spotkaniu udział weźmie m.in.:
Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer Publicis Groupe
Przedstawimy analizę polskiego rynku i odpowiedzi respondentów z Polski. Porozmawiamy o znaczeniu danych i budowaniu zaufania
niezbędnego dla uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku. Odpowiemy na pytanie, jak osiągnąć przywództwo
w czasach wszechobecnych danych i sztucznej inteligencji.
Do zobaczenia!
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.