Publicis Groupe
Informacje prasowe

„SmakoWita. Dzięki Ziarnom” – rozpoczęła się nowa komunikacja marki Smakowita

Firma ZT Kruszwica S.A. rozpoczęła nową kampanię reklamową marki SmakoWita pod hasłem „Dzięki Ziarnom”. Kampania to pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów, wykorzystywanych w produktach SmakoWita.

Na początku października w ośmiu największych aglomeracjach miejskich pojawiły się na różnych nośnikach outdoorowych reklamy marki z hasłem „Dzięki Ziarnom”. 19 października kampania wystartowała również w TV oraz Internecie.

Hasło przewodnie nowej komunikacji „Dzięki Ziarnom!” wyjaśnia roślinne pochodzenie tłuszczów, z których powstają produkty marki.  Piękne, żółte pola rzepaku, które podziwiamy na wiosnę, biorą swój początek od ziaren. To takie „magazyny” najcenniejszych składników, stanowiących energię do wzrostu dla nowych roślin. Zawarte w nich tłuszcze roślinne są bogatym źródłem cennych składników, takich jak między innymi kwasy Omega-3. Ziarno zatem łączy w sobie smak i witalność, tak jak marka SmakoWita.

Akcja filmu reklamowego (https://youtu.be/LMSJsSXkmEIdzieje się w bajkowej scenerii „Wyciskarni”, gdzie dwóch wesołych
i ciekawskich bliźniaków towarzyszy tacie w pracy, podczas której kontroluje on proces produkcji od ziarna, poprzez jego prażenie, wyciskanie oraz kolejne etapy, aż do powstania gotowego produktu.

Kampanii towarzyszy zmiana opakowań całego portfolio marki SmakoWita. Zaplanowane jest również wsparcie w punktach sprzedaży – m.in. dedykowane materiały POS.

Nowa strategia marki SmakoWita powstała we współpracy z Zespołem Strategii Marki PwC. Za nowoczesną i charakterystyczną komunikacją dla marki SmakoWita stoi agencja SiebertHead. Jest ona również autorem dużej, odważnej zmiany w brand identity oraz projektów opakowań, które są dostępne na rynku od około dwóch miesięcy. Za produkcję spotu TV odpowiada dom produkcyjny F1LM, a kampanię zaplanowała i realizuje we wszystkich mediach agencja Starcom.

SmakoWita to jedna z najbardziej znanych i innowacyjnych marek na rynku tłuszczów roślinnych do smarowania pieczywa. Marka została wprowadzona na rynek w 2002 roku
i od wielu lat wspierana jest ciekawymi kampaniami reklamowymi. Główne warianty marki to „Maślany smak” oraz „de Luxe”, ale nie brak w niej również produktów innowacyjnych, takich jak smalczyk roślinny Smakowita Vege Pajda czy tłuszcz roślinny z dodatkiem prażonych ziaren.

Producentem marki SmakoWita jest firma ZT Kruszwica S.A. - największy w Polsce i jeden z największych w Europie przetwórców nasion oleistych i producentów olejów oraz tłuszczów roślinnych. W portfolio firmy znajdują się produkty doskonale wpisujące się w konsumencki trend poszukiwania naturalności w diecie, a także żywienia opartego wyłącznie o składniki pochodzenia roślinnego.

Załączniki

046_Smakowita_maslany_smak_450.png

046_Smakowita_maslany_smak_450.png

png 5,7 MB
pobierz
docx

Informacja Prasowa_SmakoWita. Dzięki Ziarnom!_rozpoczęła się nowa komunikacja marki Smakowita_final_

docx 1,1 MB
pobierz
ZTK4477C_Smakowita_KV_Maslana_BWL_8x4.jpg

ZTK4477C_Smakowita_KV_Maslana_BWL_8x4.jpg

jpg 49,3 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.