Publicis Groupe
Informacje prasowe

„DAILIES TOTAL 1™ – Wygraj z dyskomfortem” − nowa kampania firmy Alcon

Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Alcon, globalnego lidera w obszarze wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce, producenta m.in soczewek kontaktowych, kropli nawilżających do oczu i płynów do pielęgnacji soczewek kontaktowych. Kampania promuje soczewki kontaktowe DAILIES TOTAL 1™. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania z influencerami LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

Kampania „DAILIES TOTAL 1 ™ – Wygraj z dyskomfortem” ma na celu wzmocnienie pozycjonowania marki oraz zwiększenie świadomości na temat unikalności produktu. Soczewki kontaktowe DAILIES TOTAL 1™ to jedyne soczewki z gradientem uwodnienia, które zawierają prawie 100% wody na powierzchni*, co sprawia, że są niezwykle komfortowe i niewyczuwalne dla oczu1.

Działania promocyjne, oparte o kreację globalną, prowadzone są w kanale digital i obejmują standardowe formaty wideo oraz social media. Do kampanii zaproszono także znanych influencerów, takich jak Edyta Pazura, Agnieszka Sienkiewicz czy Ada Fijał.

Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, która współpracuje z firmą Alcon od 2012 roku. Działania z infulencerami po raz kolejny przygotowała i realizuje agencja LiquidThread (Publicis Groupe).

Więcej szczegółów na www.zakontaktowani.pl

Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=PKHfPkb1snw

 

Alcon

Firma Alcon jest światowym liderem w obszarze okulistyki, który od ponad 70 lat pomaga ludziom widzieć doskonale. Alcon oferuje szerokie portfolio produktów z obszaru z chirurgii okulistycznej, w tym chirurgii zaćmy, chirurgii witreoretinalnej i refrakcyjnej oraz z obszaru ochrony wzroku, takich jak soczewki kontaktowe, płyny do ich pielęgnacji oraz krople łagodzące objawy zespołu suchego oka. Każdego roku produkty Alcon pomagają ponad 260 milionom osób ze 140 krajów na całym świecie, dotkniętych takimi schorzeniami jak zaćma, jaskra, choroby siatkówki, zespół suchego oka oraz wadami wzroku. Firma nieustannie angażuje się w poszukiwanie nowych rozwiązań, partnerską współpracę z specjalistami oraz organizację programów zwiększających dostęp do dobrej jakości opieki okulistycznej. Więcej na www.pl.alcon.com

Spark Foundry

Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami age ncji, wśród których są takie marki jak Żabka, Nest Bank, Blik, Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2019 zdobyła 3 statuetki w konkursie Effie Awards.

Przypisy :

* Na podstawie pomiarów in vitro.

  1. Perez-Gomez I, Giles T. European survey of contact lens wearers and eye care professionals on satisfaction with a new water gradient disposable contact lens. Clin Optom. 2014;6:17-23.

Załączniki

docx

Informacja prasowa_Nowa kampania Alcon_final.docx

docx 65,4 kB
pobierz
Alcon_DT1_plakat.pdf

Alcon_DT1_plakat.pdf

pdf 1,0 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.