Publicis Groupe
Informacje prasowe

FREE NOW wybiera agencję Starcom do obsługi mediowej

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, rozpoczyna współpracę z FREE NOW (wcześniej mytaxi) – multiplatformą mobilności miejskiej, która pozwala zamówić przejazd taksówką, a także wynająć hulajnogę elektryczną, auto czy skuter na minuty.

Jako firma technologiczna również w swoich działaniach marketingowych stawiamy na innowacyjne rozwiązania. Zależało nam na precyzyjnym dotarciu do grupy docelowej w momencie, w którym najbardziej potrzebują naszej usługi. Działania digitalowe, a szczególnie reklama mobilna w przypadku marki FREE NOW są naturalnym wyborem. Agencja Starcom świetnie zrozumiała nasze potrzeby tworząc optymalny media plan – mówi Izabela Skonieczna, Head of Marketing FREE NOW.

Agencja Starcom została wybrana w drodze przetargu. W ramach nawiązanej współpracy odpowiedzialna będzie za strategię, planowanie i zakup mediów w kanałach TV, digital i OOH. Na czele teamu odpowiadającego za działania dla aplikacji mobilnej FREE NOW stoi Wiktor Skokowski, Communications & Business Director w Starcomie. Pierwsza wspólna kampania rusza już w grudniu.

Wygrana w przetargu na obsługę jednej z najbardziej innowacyjnych marek, to sukces dla całego zespołu. Zostaliśmy docenieni przede wszystkim za efektywność i pragmatyczne podejście do strategii komunikacji, szczególnie w przypadku reklamy mobilnej. Zadaniem Starcomu, a tym samym siłą naszej oferty, jest działanie w sposób elastyczny, co jest szczególnie ważne w wyjątkowych i niepewnych czasach pandemii i lockdownu mówi Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom.

Od października tego roku FREE NOW współpracuje z agencją kreatywną Leo Burnett, także należącą do Grupy Pubicis. To kolejny projekt realizowany w idei Power of One przyświecającej działaniom Publicis Groupe na całym świecie.

 

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Aflofarm Farmacja Polska, L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Grupa TVN, Santander Bank, OSM Piątnica.

 

Załączniki

docx

Informacja Prasowa_FREE NOW wybiera agencję Starcom do obsługi mediowej_FINAL.docx

docx 326,5 kB
pobierz
FREE NOW LOGO.png

FREE NOW LOGO.png

png 2,1 kB
pobierz
Starcom_logo_horizontal_color_large.png

Starcom_logo_horizontal_color_large.png

png 28,5 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.