Publicis Groupe
Informacje prasowe

Performics wygrywa przetarg na regionalną obsługę kampanii searchowych P&G

Koncern Procter & Gamble, producent kosmetyków i środków higieny osobistej i właściciel wielu znanych marek do pielęgnacji, w drodze przetargu wybrał agencję marketingu efektywnościowego Performics, należącą do Publicis Groupe, do obsługi kampanii SEM. Współpraca będzie obejmowała witryny 12 marek z portfolio koncernu oraz serwisy korporacyjne, działające na 10 rynkach CE.

Mamy doświadczenie we współpracy z P&G, ale dotychczas pracowaliśmy tylko dla jednej marki tego koncernu. Konkurencję w zakończonym postępowaniu przetargowym stanowiły doświadczone agencje sieciowe, jak i agresywne kosztowo lokalne firmy wyspecjalizowane w SEM. Jednak zaufanie Klienta, które wypracowaliśmy do tej pory oraz satysfakcja z dotychczasowej współpracy w dużej mierze zadecydowały o wygranej, dlatego radość z wygranej jest jeszcze większa – powiedział Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny agencji Performics.

Performics odpowiadał będzie za obsługę kampanii SEM dla marek: Always, Tampax, Ariel, Visir/Tide, Lenor, Ambi Pur, Fairy, Pampers, Oral B, Old Spice, Gilette, Venus. Działania prowadzone będą na terenie krajów takich, jak: Polska, Węgry, Czechy, Słowacja, Chorwacja, Ukraina, Słowenia, Litwa, Łotwa i Estonia.

***

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Blisko stuosobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także jako jedyna w Polsce Performance Diamonds CEE.

Załączniki

docx

Performics wygrał przetarg na regionalną obsługę SEM dla PG_final.docx

docx 390,7 kB
pobierz
performicsLogo-H-tag.png

performicsLogo-H-tag

png 213,5 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.