Starcom wygrywa przetarg na obsługę mediową marki Tarczyński
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą mediową marki Tarczyński, niekwestionowanego lidera w kategorii kabanosów i przekąsek białkowych w Polsce.
Decyzja o rozpoczęciu współpracy ze Starcomem zapadła w wyniku przeglądu ofert domów mediowych.
- Tarczyński to silna i ambitna marka, która niezwykle dynamicznie się rozwija. Stawiamy na nowoczesną komunikację i odważnie sięgamy po innowacyjne rozwiązania. Agencja Starcom przekonała nas do siebie przede wszystkim dojrzałym biznesowym podejściem do naszej marki, a także doświadczeniem i kompetencjami, idealnie wpisującymi się w nasze potrzeby. Pozytywne wrażenie zrobiła na nas zaprezentowana przez agencję strategia, a warunki finansowe ostatecznie przypieczętowały decyzję – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.
Starcom będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów już od początku 2021 roku.
- Jestem ogromnie dumna z wygranej i pozyskania tak ambitnego Partnera, jakim jest Tarczyński. Największe gratulacje należą się mojemu zespołowi, którego ogromne zaangażowanie i wiedza pozwoliły zaprezentować Klientowi strategię komunikacji godną lidera tak dynamicznie rozwijającej się kategorii. Bardzo się cieszę, że przekonaliśmy zespół i Zarząd Tarczyński S.A. do rozpoczęcia długoterminowej współpracy ze Starcomem – dodaje Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom.
O AGENCJI MEDIOWEJ STARCOM:
Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Według globalnej firmy audytorskiej RECMA Starcom jest liderem polskiego rynku agencji mediowych zarówno pod względem skali operacji jak i wszystkich jakościowych wskaźników. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Aflofarm Farmacja Polska, Grupa Żywiec, L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Santander Bank, OSM Piątnica.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.