Publicis Groupe
Informacje prasowe

„OYAKATA” z kampanią promującą nowe smaki Azji

Rusza kampania reklamowa dań i zup instant z makaronem marki „OYAKATA”, należącej do firmy Ajinomoto Poland, która stanowi część japońskiej korporacji Ajinomoto Group. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za planowanie kampanii, strategię gamingową i zakup mediów na polskim rynku odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za produkcję spotu telewizyjnego oraz przygotowanie kreacji video do digitalu – LiquidThread.

„OYAKATA” TASTE OF ASIA to nowa linia dań instant z makaronem inspirowanych orientalną kuchnią prosto z Azji. Nowe dania dostępne są w dwóch wersjach smakowych: Pad Thai Chicken oraz Korean Barbecue. „OYAKATA” oferuje najbardziej popularne japońskie dania typu Yakisoba (Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak wasabi, Curry) oraz zupy Ramen (Miso, Kurczak, Sos sojowy, Wieprzowina).

Kampanię będzie można zobaczyć w telewizji oraz w internecie, głównie na kanałach takich jak YouTube, TikTok czy Spotify. Do promocji wykorzystano również formaty statyczne i rich mediowe. Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca.

OYA

W planach jest również współpraca z influencerami. W promocję nowych smaków zaangażowani są influencerzy ze świata gamingu: Jcob, Mandzio oraz Lachu.

Za koordynację influencerów oraz przygotowanie kreacji wideo odpowiada LiquidThread. Planowaniem kampanii oraz zakupem mediów na polskim rynku zajmuje się agencja Spark Foundry, która współpracuje z Ajinomoto Poland od 2018 roku.

 

Spot dostępny jest tutaj: OYAKATA. SMAK AZJI. O YA! - YouTube

Szczegóły oferty na stronie: www.oyakata.com.pl

 

Spark Foundry

Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Nest Bank, Blik, Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2020 zdobyła 5 nagród, w tym Grand Prix w konkursie Effie Awards.

Załączniki

OYA.jpg

OYA

jpg 198,5 kB
pobierz
docx

Informacja prasowa Oyakata nowe smaki Azji fin

docx 954,6 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.