Publicis Groupe
Informacje prasowe

Samsung z pierwszą w Polsce kampanią wykorzystującą reklamę konwersacyjną

Agencja mediowa Starcom nawiązała współpracę z firmą Cavai, aby wprowadzić nowe, innowacyjne rozwiązanie w kampaniach dla firmy Samsung.

Banery konwersacyjne zostały wykorzystane w kampanii informującej o nowych modelach smartfonów Samsung serii Galaxy S21 5G. Celem tego rozwiązania jest lepsze zainteresowanie klientów marką, a także przyciągnięcie oraz utrzymanie ich uwagi.

Stale szukamy najlepszych rozwiązań w obszarze mediów i dążymy do wprowadzania innowacji w komunikacji, które przynoszą naszym klientom najlepsze korzyści biznesowe. Rozmowa to naturalny sposób interakcji. Za pośrednictwem banerów konwersacyjnych zapraszamy potencjalnych nabywców do rozpoczęcia dialogu z marką i lepszego jej poznania” – mówi Maciej Brzozowski, Content Partnership Manager w Starcom.

Reklama konwersacyjna to nowość na rynku, połączenie chatbota i reklamy display, które naśladuje naturalny sposób komunikowania się ludzi – rozmowę, stawiając na pierwszym miejscu doświadczenie konsumenta. Dostarcza informacji, przyciąga uwagę potencjalnego klienta i indywidualnie go angażuje. Formą tej reklamy są banery konwersacyjne, które zachęcając użytkownika do dialogu tworzą nowy sposób kontaktu z marką.

Jim Lindholm, Commercial Director firmy Cavai na Finlandię i Europę Wschodnią o współpracy - “Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do naszej współpracy z agencją mediową Starcom i klientem Samsung. Tego typu reklamy konwersacyjne są pierwszymi w Polsce. Dzięki atrakcyjnej szacie graficznej i rozbudowanym funkcjonalnościom, umożliwiają klientom bezpośrednią interakcję z marką, która ich interesuje. Starcom i Samsung są doskonałym przykładem na to, że marki mogą wykorzystać reklamę konwersacyjną w celu zbudowania wartościowych cyfrowych interakcji z klientami, szczególnie w erze COVID”.

 

 O FIRMIE CAVAI:

Cavaijest wiodącą, globalną advertising cloud, ściśle współpracującą z wieloma markami, wydawcami i agencjami, umożliwiając konwersacyjne doświadczenia w reklamach za pośrednictwem autorskiej technologii ad cloud.

Firma Cavai została założona w Norwegii w 2018 przez Steffena Svartberga i Tommy’ego Torjesena. Stworzyła ona specjalistom od marketingu, możliwość zastosowania wciągających konwersacji, pomiędzy marką a użytkownikiem, zamiast statycznych banerów i reklam wideo wykorzystywanych dotychczas w programatycznym zakupie reklam. Klienci Cavai w Europie już odnotowują 10-20 krotny wzrost ROI dzięki przeprowadzeniu kampanii opartych na reklamie konwersacyjnej. Ze swoich biur w Oslo, Sztokholmie, Kopenhadze, Helsinkach, Amsterdamie, Hamburgu, Barcelonie, Londynie, Nowym Jorku, Montréalu i Singapurze, Cavai globalnie wspiera czołowe marki i platformy w reklamie konwersacyjnej.

 

O AGENCJI STARCOM:

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest największą i najlepsza agencją w Polsce według globalnego rankingu firmy audytorskiej RECMA. Agencja obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Aflofarm Farmacja Polska, L’Oreal Polska&Baltics, Grupa Żywiec, Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Santander Bank, OSM Piątnica.

 

Załączniki

docx

Informacja Prasowa Samsung z pierwszą w Polsce kampanią wykorzystującą reklamę konwersacyjną fin

docx 2,1 MB
pobierz
Samsung Galaxy S21 5G_01.png

Samsung Galaxy S21 5G 01

png 164,1 kB
pobierz
Samsung Galaxy S21 5G_02.png

Samsung Galaxy S21 5G 02

png 150,3 kB
pobierz
Samsung Galaxy S21 5G_03.png

Samsung Galaxy S21 5G 03

png 148,1 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.