Publicis Commerce jako pierwsza w Polsce z międzynarodowym certyfikatem GS1
Publicis Commerce, jako pierwsza agencja w Polsce wyspecjalizowana w eCommerce, weszła w ścisłe partnerstwo z międzynarodową organizacją GS1, standaryzującą i certyfikującą procesy tworzenia materiałów na potrzeby działań eCommerce.
Publicis Commerce, dzięki efektywnej współpracy i wymianie wiedzy z GS1 oraz ewaluacji procesów tworzenia materiałów eCommerce, będzie mógł zaoferować swoim Klientom produkcję materiałów na wszystkie dostępne kanały i platformy digitalowe z pełną certyfikacją GS1. Certyfikacja obejmować będzie tworzenie wszystkie typy zdjęć produktowych (primary, secondary oraz mobile hero) oraz zasady taksonomii i nazewnictwa plików.
- Współpraca z GS1 dopełnia wysokie kryteria jakościowe usług Publicis Commerce o gwarancję zgodności ze światowymi standardami tworzenie materiałów eCommerce. Dzięki partnerstwu z GS1 nasi Klienci zwiększają konwersję odwiedzin na kartach produktowych z jednoczesną redukcją współczynnika odrzuceń, zwiększą pozycje w rankingach wyszukiwania i rozpoznawalność marek. Dodatkową korzyścią jest re-używalność contentu pomiędzy rynkami – mówi Rafał Bauer, Group eCommerce Design Director w Publicis Commerce.
Publicis Commerce, jako partner GS1, będzie również uczestniczył w tworzeniu i wdrażaniu najważniejszych standardów dotyczących obecności produktów w środowisku online.
Publicis Commerce jest częścią Publicis Groupe w Polsce. Agencja zatrudnia blisko 400 osób i obsługuje z polskiego biura kilkudziesięciu największych, globalnych reklamodawców takich jak między innymi Unilever, Deimler, BP, Nivea, Microsoft, Mondelez, GSK, General Mills i kilkuset brandów, oferując im kompleksowe usługi eCommerce, poczynając od wsparcia strategicznego i konsultingowego, poprzez zarządzanie, audytowanie i optymalizację treści marek na platformach najważniejszych sklepów internetowych na świecie (Amazon, Walmart), po prowadzenie płatnych kampanii mediowych i aktywacji w obrębie platform eCommerce oraz retail SEO, Web/Mobile dev/ops i utrzymywanie treści w obrębie platform web’owych marek, UX i web design.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O Publicis Groupe - The Power of One
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej, napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1300 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious) oraz Data Science.