Publicis Groupe
Informacje prasowe

Publicis Groupe Polska hubem digitalowym koncernu Stellantis w regionie

Interdyscyplinarny zespół One Team Stellantis, utworzony w ramach Publicis Groupe Polska, będzie odpowiadał za szeroko pojęte działania digitalowe koncernu Stellantis. Obsługą Stellantis na rynki Polski, Węgier, Czech, Słowacji i Serbii zajmą się eksperci z agencji Starcom, Performics i Leo Burnett.

Decyzja Stellantis o zmianie partnera biznesowego w obszarze digitalu została podjęta w efekcie przetargu i podyktowana była chęcią większej synergii pomiędzy mediami, technologią, kreacją i działaniami w mediach cyfrowych. Pierwsze wspólne projekty zaczęły być realizowane już w kwietniu br.

Idea tego przetargu jest spójna z naszym myśleniem o roli nowoczesnej agencji marketingowej w rozwijaniu biznesu Klientów. Cieszymy się, że możemy wziąć odpowiedzialność za budowanie pozytywnych doświadczeń z markami Stellantis w tak wielu obszarach, od mediów, poprzez kreację digitalową, SEM i SEO, po CRM i serwisy internetowe. W ten sposób możemy udowodnić skuteczność współpracy naszych Agencji, działających w modelu operacyjnym Power of One, z tak wymagającym klientem jak Stellantis. Jeszcze raz dziękuję Klientowi za zaufanie i gratuluję całemu zespołowi One Team Stellantis tak fascynujących wyzwań – komentuje Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.

Zespół One Team Stellantis w zakresie mediów obsługiwał będzie wszystkie aktywne marki Stellantis w Polsce (min. Jeep, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth, Maserati, Citroën, DS Automobiles, Opel, Peugeot, Free2Move, Spoticar).

W zakresie SEM/SEO, CRM, kreacji do digitalu i obsługi social mediów oraz stron internetowych Jeep, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth. Dotychczas zajmowała się tym firma Accenture.

Obsługą mediową koncernu Stellantis zajmować się będzie Starcom, który od 2016 roku pracuje dla FCA, a teraz przejmie również budżet mediowy PSA od agencji mediowej MediaCom Warszawa.

Agencja Leo Burnett Warszawa od 2004 roku odpowiada za działania marketingowe z obszaru ATL i BTL marek FCA (Fiat, Fiat Professional, Jeep oraz Abarth). Obecnie przejmując realizację kampanii digitalowych (kampanie display, web, social media, CRM) obsługuje dotychczas prowadzone marki oraz dodatkowo Alfa Romeo i Mopar.

 

O Stellantis

Stellantis jest jednym z wiodących światowych producentów samochodów i dostawcą usług w zakresie mobilności, kierującym się jasną wizją: swoboda poruszania się poprzez wykorzystanie wyróżniających się, przystępnych cenowo i niezawodnych rozwiązań w zakresie mobilności. Oprócz bogatego dorobku Grupy i rozległego zasięgu geograficznego, jej największymi atutami są zrównoważone wyniki, bogate doświadczenie oraz talenty jej pracowników pracujących na całym świecie. Stellantis będzie wykorzystywać swoje obszerne i kultowe portfolio marek, założonych przez wizjonerów, którzy włożyli w nie pasję i ducha rywalizacji, rozbrzmiewających do dziś w umysłach pracowników i Klientów. Stellantis dąży do tego, by stać się najlepszym, nie największym, tworząc jednocześnie wartość dodaną dla wszystkich partnerów i dla społeczności, w których działa.

Załączniki

docx

Informacja Prasowa Stellantis fin

docx 94,2 kB
pobierz
One team corretto .jpg

One team corretto

jpg 44,1 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.