Getin Bank wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej i przedłuża współpracę z Performics
Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Getin Bank przedłużył również współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe), która trwa nieprzerwanie od 2014 roku i obejmuje działania w zakresie performance marketingu.
Jednym z celów zrealizowanego przetargu było połączenie planowania i zakupu wszystkich mediów oraz działań z zakresu marketingu efektywnościowego w ramach współpracy z jednym partnerem. Rywalizacja w przetargu była bardzo wyrównana, jednak ostatecznie – biorąc pod uwagę zarówno naszą ocenę kompetencji agencji, szczególnie w obszarze szeroko rozumianych mediów cyfrowych, przedstawione analizy i rekomendacje, jak i finansowe warunki współpracy – zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy ze Spark Foundry. Nie bez znaczenia było także nasze zadowolenie z dotychczasowej współpracy z agencją Performics w zakresie działań sprzedażowych w Internecie – mówi Łukasz Penszko, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Getin Bank, po kilkuletniej przerwie, zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Spark Foundry, z którą był związany w latach 2007-2017. W wyniku przetargu, Spark Foundry przejmuje obowiązki, które w ostatnich latach pełniła agencja OMD. Do zadań agencji należy doradztwo w zakresie prowadzenia skutecznej komunikacji, planowania i zakupu mediów w kanałach offline i online. Proces przetargowy wspierał niezależny audytor mediowy Media Strategy.
Bardzo cieszymy się z wygranej. Przed laty mieliśmy okazję uczestniczyć w dużej transformacji banku, który stał się instytucją w pełni uniwersalną, z nowoczesną ofertą dopasowaną do każdego. Mam nadzieję, że teraz nasza współpraca będzie równie efektywna. Cieszy nas również obrona budżetu przez Performics, ponieważ nie pierwszy już raz mamy okazję udowodnić naszą siłę w modelu Power of One. – komentuje Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry.
Przetarg obejmował również działania w obszarze performance marketingu, budżet obroniła agencja Performics. W ramach przedłużonej współpracy agencja będzie nadal odpowiedzialna za usługi z zakresu SEM oraz zarządzanie kampaniami afiliacyjnymi. Od teraz do obowiązków Performics będą należeć również działania w obrębie Paid Social.
Spark Foundry
Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Blik, Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, czy Lenovo/Motorola. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2020 zdobyła 5 nagród, w tym Grand Prix w konkursie Effie Awards.
Performics
Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Blisko stuosobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także jako jedyna w Polsce Performance Diamonds CEE.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.