Publicis Groupe pierwsi w Polsce z certyfikacją TikTok Academy 2021
Ponad 170 pracowników Agencji i praktyk biznesowych Publicis Groupe Polska, jako pierwszych w kraju, ukończyło globalny program edukacyjny "TikTok Academy". To kolejny krok w zacieśnianiu partnerstwa biznesowego Grupy Publicis z jedną z najdynamiczniej rozwijających się platform społecznościowych na świecie.
- Cieszymy się, że eksperci Publicis Groupe dostrzegli nasz wyjątkowy program "TikTok Academy" i ukończyli go z sukcesem, otrzymując certyfikaty. W trakcie trzech intensywnych dni spotkań zespół TikToka podzielił się z nimi wiedzą z zakresu wprowadzenia marki na platformę, bezpieczeństwa, najlepszych praktyk, produktów, narzędzi i case studies, a także opowiedział o reklamach aukcyjnych. Pozwoli im to w pełni wykorzystać możliwości platformy i zapewnić markom jak najlepsze wyniki, jednocześnie dbając o najlepsze doświadczenia użytkowników platformy. Po pierwszych spotkaniach skierowanych do zespołów Httpool Regionu Europy Centralnej oraz Publicis Groupe Polska, chcemy rozwijać nasz program i zapraszać do udziału w nim kolejne agencje – komentuje Sylwia Chada, General Manager, TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Program TikTok Academy przeznaczony jest dla wybranych, czołowych agencji marketingowych na świecie. Ma na celu zapewnienie kompleksowej wiedzy i wsparcie w prowadzeniu komunikacji i działań reklamowych dopasowanych do specyfiki kanału oraz oczekiwań użytkowników TikToka. Za działania paid social odpowiada w Grupie Publicis agencja marketingu efektywnościowego Performics. TikTok Academy to cykl interaktywnych warsztatów przeznaczonych dla zespołów strategicznych, mediowych oraz kreatywnych, dlatego program szkoleniowy TikToka objął całą Publicis Groupe Polska – agencje kreatywne, mediowe i praktyki biznesowe tj. Data Science.
Spotkania z Publicis Group obejmowały trzy dni szkoleń. Każdy dzień podzielony był na sekcje tematyczne. Marketerzy mieli rownież okazję wykorzystać wiedzę budowania strategii w praktyce podczas warsztatów kreatywnych. W ostatnim dniu Akademii marketerzy podeszli do testu wiedzy oraz certyfikacji "TikTok Academy". Certyfikaty zostały przyzane 171 pracowikom Grupy Publicis.
- Partnerstwa ze światowymi gigantami społecznościowymi dają realne korzyści dla nas i naszych Klientów w postaci dostępu w pierwszej kolejności do technologicznych nowości tzw. „bet”, analityki, szkoleń i warsztatów. W taki sposób od lat budujemy nasze partnerstwo m.in. z Facebookiem, a teraz intensywnie rozwijamy z TikTokiem. Realizowane przez nas kampanie uznawane są za jedne z najlepszych zarówno przez Facebooka jak i TikToka i publikowane w formie referencyjnych case study na obu platformach – komentuje Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny Performics.
W 2020 roku, jako pierwsza agencja na polskim rynku, Performics został Partnerem Premium (najwyższe wyróżnienie) w programie Facebook Marketing Partners.
***
TikTok jest czołową platformą krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Naszą misją jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności i sprawianie radości. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. https://www.tiktok.com/pl/
Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Blisko stuosobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także jako jedyna w Polsce Performance Diamonds CEE.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.