Spark Foundry wygrywa przetarg na obsługę mediową Maczfit
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe), nawiązuje współpracę z Maczfit Foods, należącą do Żabka Polska firmą oferującą catering dietetyczny. Spark Foundry będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów TV, radio, digital oraz OOH.
Decyzja o wyborze partnera mediowego dla firmy Maczfit została podjęta w drodze przetargu. Przetarg był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy Warsaw.
Sukces działań marketingowych w dużej mierze zależny jest od dobrego planu. Spark, dobrze rozkodował brief i odpowiedział na nasze oczekiwania. Zaprezentował strategie mediową świetnie dopasowaną do naszych potrzeb, gwarantując realizacje założonych celów – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR w Maczfit.
Pierwsza wspólna multikanałowa kampania marki Maczfit i Spark Foundry ruszyła już w styczniu z hasłem przewodnim „Głodni Życia” na podstawie strategii i konceptu kreatywnego opracowanego przez BBDO. Nawiązuje do zaspakajania głodu nowych doświadczeń i wyzwań, a tym samym zachęca do realizowania siebie i swoich pasji. Pomocne mogą być w tym gotowe posiłki oferowane przez Maczfit, które dodają energii do działania i zapewniają spokój oraz równowagę żywieniową.
Od samego początku czuliśmy, że brief dotyczący strategii komunikacji Maczfit pasuje do nas idealnie. Multikanałowe, przenikające się, dynamiczne i nowoczesne kampanie to to, w czym czujemy się najlepiej. Jako agencja z duszą startupu i ogromną pasją do innowacji z radością wyczekujemy wspólnych projektów, które mam nadzieję zamienią się w biznesowy sukces marki – mówi Beata Szcześniak, dyrektor generalna Spark Foundry.
Spark Foundry
Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Aviva, Blik, Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2021 zdobyła 2 miejsce w rankingu Agencji mediowych oraz 5 nagród w konkursie Effie Awards, 4 nagrody i Wyróżnienie w konkursie MIXX Awards, a także Brąz w Innovation oraz Wyróżnienie w konkursie Kreatura.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.