Publicis Groupe
Informacje prasowe

Animex Foods wybiera Zenith

Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku roku 2022 za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny.

O wygranej Zenith przesądziły głównie kwestie merytoryczne – podejście strategiczne, zrozumienie kluczowych wartości naszych marek, a także specyfiki rynku. Nie bez znaczenia były także warunki finansowe zaoferowane przez agencję. Wierzymy, że wspólnie zadbamy o efektywną komunikację naszych kampanii – powiedziała Tatiana Popadiak-Kuligowska, Senior Brand Manager Animex Food.

Pierwsze kampanie realizowane przez Zenith dla marek Morliny i Berlinki ruszyły już w styczniu.

Animex Food jest 8 reklamodawcą w Polsce w kategorii Żywność (wydatki za trzy kwartały 2021 roku na poziomie blisko 89 mln złotych). Znajduje się też na 79 miejscu w ogólnym rankingu reklamodawców w naszym kraju (Kantar Media i Nielsen Audience Measurement, wydatki offline RC w okresie Q1-Q3 2021).

 

Animex Food:

Animex Food to działające na polskim rynku przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w produkcji mięsa wieprzowego, drobiowego i przetworów mięsnych. Firma od lat przoduje w eksporcie mięsa na rynki zagraniczne, pozostając niekwestionowanym liderem w swojej branży. Animex Foods to także największy pracodawca w branży mięsnej. Posiada 11 zakładów mięsnych i zakład pierzarski, rozmieszczone na terenie całego kraju. 

Zenith:

Zenith jest agencją ROI, łączącą dane, technologię i najlepszych specjalistów, aby odkrywać nowe możliwości, rozwiązywać złożone wyzwania i rozwijać biznes Klientów. Zenith jest częścią Publicis Media, jednego z czterech centrów kompetencyjnych w ramach Publicis Groupe. Agencja działa w 95 krajach i zatrudnia ponad 5000 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, optymalizacji oraz danych i analityki. Zespół Zenith w Polsce tworzy 170 specjalistów pracujących dla kilkudziesięciu czołowych globalnych i polskich marek.

Załączniki

docx

Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową Animex Foods final

docx 83,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.