Publicis Groupe
Informacje prasowe

Publicis Groupe uruchomił program szkoleniowy Think Data

Publicis Groupe wprowadził wewnętrzny, autorski program szkoleniowy Think Data, który ma na celu wzmocnienie kompetencji Talentów w zakresie danych, badań oraz analityki. Inicjatywa stworzona i prowadzona przez zespół Data Science Publicis Groupe przeznaczona jest dla wszystkich pracowników Grupy w Polsce.

Program szkoleniowy Think Data powstał w odpowiedzi na potrzeby agencji i ich Klientów oraz jest wynikiem konsultacji i współpracy pomiędzy agencjami z Grupy, a zespołami Data Science Publicis Groupe i Capability (odpowiedzialnym za programy szkoleniowe w Grupie Publicis).

Zgodnie z ideą Data@Heart, budujemy w Publicis Groupe kulturę pracy i realizacji projektów w oparciu o szeroko rozumiane dane i kompetencje analityczne. Dążymy do tego, żeby absolutnie każdy z blisko 1500 Talentów pracujących w Grupie miał świadomość, na jakie wyzwania biznesowe naszych Klientów może szybko odpowiedzieć wykorzystując źródła danych i dostępne narzędzia. Program Think Data składa się w tym momencie z pięciu modułów, ale trwają już pracę nad kolejnymi, dostosowanymi do zmieniających się potrzeb rynku, poziomu zaawansowania wiedzy i ścieżki kariery pracownika oraz oczekiwań naszych klientów - mówi Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer w Publicis Groupe.

Think Data podzielony jest obecnie na pięć obszarów merytorycznych, które obejmują moduły przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i osób wykorzystujących już dane w codziennej pracy. Uczestnicy szkoleń zapoznają się z całym ekosystemem danych, dowiadują, gdzie ich szukać, jak interpretować i pokazywać, poznają podstawy badań i analityki, otrzymują również praktyczną wiedzę, jak rozwiązywać problemy Klientów przy pomocy danych. Osobną sekcję stanowi wiedza na temat elementów ekosystemu Google oraz podstawy AdTech i MarTech.

W programie może wziąć udział każdy spośród blisko 1500 Publicis Groupe, zarówno w agencjach kreatywnych (Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Publicis Worldwide, LiquidThread), mediowych (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), PR (MSL, Publicis Consultance), commerce’owo – produkcyjnych (Publicis Commerce & Production, Prodigious), jak i departamentach specjalistycznych, takich jak PMX. Think Data jest częścią kompleksowego programu rozwoju kompetencji Publicis Groupe, tworzonego lokalnie i globalnie (Marcel Classes), łącznie obejmującego kilkaset kursów w różnych dziedzinach marketingu i biznesu.

Załączniki

docx

Publicis Groupe uruchamia program szkoleniowy Think Data fin

docx 117,4 kB
pobierz
THINK_DATA_poziom.jpg

THINK DATA poziom

jpg 1,7 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Publicis Groupe uważamy, że jedynym źródłem wzrostu biznesu są lepsze doświadczenia ludzi z markami na całej ścieżce konsumenta, dlatego nadrzędnym celem istnienia naszej organizacji, któremu podporządkowują swoje działania nasze Agencje, jest wspieranie marketerów w rozwijaniu ich roli i wartości biznesowej w firmach.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1400 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Commerce & Production (Publicis Commerce & Production, Prodigious, Digitas), Data Science czy Investment (PMX).