Performics wygrał przetarg na obsługę marki Naturell
Performics, agencja marketingu efektywnościowego, nawiązuje współpracę z marką Naturell (USP Zdrowie). W zakres obowiązków agencji wchodzi zaprojektowanie nowego serwisu www dla marki Naturell, jego rozwój oraz rozbudowana strategia SEO.
Projekt realizowany będzie w modelu Power of One Publicis Groupe przez Performics we współpracy z Practise Grupy.
Realizacja projektów w modelu Power of One to przede wszystkim korzyść dla Klienta, ponieważ jeden zespół jest odpowiedzialny za prowadzenie danego projektu od A do Z. To nie tylko wygoda, ale przede wszystkim wzrost efektywności tych działań – Jakub Bielerzewski, General Manager w Performics.
***
Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Ponad 150-osobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE.
Firma USP Zdrowie jest częścią Grupy USP. Powstała w 1992 roku z inicjatywy Voitka Napiórkowskiego i szybko stała się liderem na polskim rynku leków dostępnych bez recepty. W portfolio firmy znajdują się znane i cenione marki, m.in. Apap, Ibuprom, Gripex, Verdin, Stoperan, Xenna i Iskial. Więcej informacji na www.uspzdrowie.pl
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.