Publicis Groupe
Informacje prasowe

Fundacja DKMS wybiera Starcom i Performics

Agencje mediowe Starcom i Performics, należące do Publicis Groupe, wygrywają w przetargu mediowym Fundacji DKMS międzynarodowej organizacji non-profit zajmującej się walką z nowotworami krwi, edukacją na temat idei dawstwa szpiku, rejestracją Dawców oraz wsparciem pacjentów.

Starcom odpowiedzialny będzie za strategiczne planowanie i zakup kampanii w digitalu. Za działania performance’owe będzie odpowiadała agencja marketingu efektywnościowego Performics. Pierwsze wspólne kampanie dotyczą rekrutacji potencjalnych dawców szpiku kostnego.

Bardzo się cieszymy, że będziemy współpracować właśnie ze Starcomem i Performicsem. Przygotowana przez Agencje propozycja nie tylko najlepiej odpowiada na nasze potrzeby i wspiera założone przez nas cele, ale także jest spójna z naszym podejściem stawiania człowieka i jego potrzeb w centrum działań. Bardzo wysoko oceniliśmy zarówno podejście strategiczne, jak i zaproponowane rozwiązania techniczne– komentuje Agnieszka Zielonka, z Fundacji DKMS.

 

O DKMS

MisjąFundacji DKMS jest znalezienie Dawcy dla każdego Pacjenta na świecie potrzebującego przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. Fundacja działa w Polsce od 2008 roku jako niezależna organizacja pożytku publicznego oraz jako Ośrodek Dawców Szpiku w oparciu o decyzjęMinistra Zdrowia. To największy Ośrodek Dawców Szpiku w Polsce, w którym zarejestrowanych jest 1,8 mln potencjalnych Dawców szpiku. Tygodniowo, około 25 Dawców z Fudacji DKMS oddaje swoje krwiotwórcze komórki macierzyste z krwi lub szpiku Pacjentom zarówno w Polsce, jak i na świecie, dając im tym samym drugąszansęna życie. 

O AGENCJI MEDIOWEJ STARCOM:

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2022, od 2016 roku utrzymuje ocenę Dominant. Wielokrotny laureat tytułu Agencji Roku m.in Effie 2021 i Innovation 2021. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Santander Bank, Stellantis, Tarczyński, Tauron, Grupa Żywiec.

O AGENCJI MARKETINGU EFEKTYWNOŚCIOWEGO PERFORMICS:

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Ponad 150-osobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE. 

Załączniki

performicsLogo-H-tag.png

performicsLogo-H-tag

png 213,5 kB
pobierz
Starcom_logo_vertical_color_large.png

Starcom logo vertical color large

png 86,6 kB
pobierz
docx

Informacja Prasowa Starcom i Performics wygrywają DKMS

docx 335,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.