Electrolux z kampanią promującą POWER HYGIENIC 800
Ruszyła kampania promująca najnowszy odkurzacz bezprzewodowy marki Electrolux – POWER HYGIENIC 800. Kampania prowadzona jest w telewizji i kanałach digital, w tym social media i video online. W czerwcu do działań promocyjnych zostaną zaangażowani również influencerzy.
Kampania wpisuje się w platformę komunikacyjną „Szwedzki Sposób na Zdrowy Dom” i tym razem proponuje jeszcze większe odciążenie od prac domowych. Tegoroczna nowość to POWER HYGIENIC 800 – odkurzacz wielozadaniowy 4w1, z funkcją aktywnego mopowania i polerowania. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego silnika indukcyjnego, odkurzacz skutecznie odkurza podłogi i dywany z powodzeniem zastępuje odkurzacz tradycyjny. Urządzenie pozwala również na higienicznie czyszczenie łóżek i materacy, dzięki technologii UV i 5-stopniowej filtracji.
Za strategiczne planowanie kampanii Electrolux – POWER HYGIENIC 800 i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith. Natomiast współpracą z influencerami zajmuje się LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe. Kreację kampanii przygotowała agencja Cut the Mustard.
Link do strony kampanii oraz link do YT:
https://www.electrolux.pl/local/technologia-aktywnego-mopowania/
https://www.youtube.com/watch?v=N3NwRIDTPg4
Zenith:
Zenith jest agencją ROI, łączącą dane, technologię i najlepszych specjalistów, aby odkrywać nowe możliwości, rozwiązywać złożone wyzwania i rozwijać biznes Klientów. Zenith jest częścią Publicis Media, jednego z czterech centrów kompetencyjnych w ramach Publicis Groupe. Agencja działa w 95 krajach i zatrudnia ponad 5000 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, optymalizacji oraz danych i analityki. Zespół Zenith w Polsce tworzy 170 specjalistów pracujących dla kilkudziesięciu czołowych globalnych i polskich marek.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.