Zenith: ponownie z Kompanią Piwowarską
Kompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith, należącym do Publicis Groupe. Kolejny raz, decyzja została podjęta bez przetargu, na bazie przedstawionej oferty i oceny dotychczasowej wpółpracy.
Historia współpracy obu firm sięga 2016 roku, od kiedy Zenith odpowiada za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów na rzecz całego portfolio piwnego Kompanii Piwowarskiej. Dotyczy to zarówno obsługi w mediach tradycyjnych, jak i digitalowych.
„Partnerstwo w biznesie jest jednym z naszych kluczowych priorytetów we współpracy. Determinuje ono to, że wspólnie patrzymy na cele, ale przede wszystkim, w jakim stylu. I właśnie te dwie istotne strony partnerstwa są głównymi punktami, które bierzemy pod uwagę przy podejmowaniu decyzji, z kim chcemy budować przyszłość. Decyzja o przedłużeniu współpracy z Zenith opierała się zarówno na sferze merytorycznej, jak i ludzkiej. Pracujemy z zespołem, który wspiera nas przy nawet najtrudniejszych i najbardziej skomplikowanych projektach” - Anna Bielecka-Bochenko, Integrated Communication Manager w Kompanii Piwowarskiej.
Zespołem KP w agencji mediowej Zenith kieruje Dominika Sadlak-Edwards, Communications & Business Director.
***
Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwa, z udziałem wolumenowym 36,1% (dane GUS, 2021), zatrudniającym ponad 2700 osób.
W trzech browarach: Browar Dojlidy Białystok (1768), Lech Browary Wielkopolski (1895), Tyskie Browary Książęce (1629), warzy piwa najchętniej wybierane przez Polaków: Żubr, Tyskie, Lech, a także Książęce, Hardmade, Captain Jack. Firma posiada w ofercie również piwa czeskie: Pilsner Urquell i Kozel, włoską markę Peroni Nastro Azzurro, piwa bezalkoholowe: Lech Free 0,0%, Tyskie 0,0%, Książęce 0,0%, Hardmade 0,0% oraz szeroki wybór piw smakowych.
Więcej informacji o działalności i produktach Kompanii Piwowarskiej można znaleźć na stronie: www.kp.pl, na profilu Facebook firmy: https://www.facebook.com/kompaniapiwowarska oraz na portalu społecznościowym LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/kompania-piwowarska
Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International stanowiącej część Asahi Group Holdings.
Zenith jest agencją ROI, łączącą dane, technologię i najlepszych specjalistów, aby odkrywać nowe możliwości, rozwiązywać złożone wyzwania i rozwijać biznes Klientów. Zenith jest częścią Publicis Media, jednego z czterech centrów kompetencyjnych w ramach Publicis Groupe. Agencja działa w 95 krajach i zatrudnia ponad 5000 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, optymalizacji oraz danych i analityki. Zespół Zenith w Polsce tworzy 170 specjalistów pracujących dla kilkudziesięciu czołowych globalnych i polskich marek.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.