Publicis Groupe
Informacje prasowe

Zenith rozpoczyna współpracę z marką MIYA

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, nawiązuje współpracę z polską marką kosmetyczną MIYA. Decyzja została podjęta bez przetargu. W zakres obowiązków agencji wchodzi strategiczne planowanie i zakup mediów.

We współpracy stawiamy na doświadczenie w branży beauty, profesjonalizm i elastyczność. Ale szczególną uwagę poświęcamy ludziom, z którymi nawiązujemy biznesowe relacje. Partnerstwo, uważności i indywidualne podejście szyte na miarę aktualnych i szybko zmieniających się wraz z rynkiem potrzeb jest niezwykle istotne. Szukanie niestandardowych rozwiązań, ciekawość i myślenie out of the box, przekonało nas i dało poczucie, że zespół, z którym rozpoczynamy projekt podziela te same wartości - mówi Leszek Kłosiński Miya Cosmetics CEO/President of the Board.

W ramach współpracy, agencja Zenith będzie odpowiedzialna za planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Pierwsza wspólna kampania ruszyła już na początku października, działania promocyjne prowadzone są głównie w kanale online.

MIYA jest polską marką kosmetyczną inspirowaną stylem życia nowoczesnych, aktywnych kobiet. Dynamiczna marka, która wyrosła z działań w social mediach, teraz chce zawalczyć o szerszy udział w rynku, a my z naszym doświadczeniem i wiedzą z chęcią w tym pomożemy. Bardzo cieszymy się z nowej współpracy, jesteśmy pełni entuzjazmu i motywacji do pracy – komentuje Anna Brajbisz, Communications & Business Driector w Zenith, odpowiedzialna za zespół MIYA.

 

Zenith:

Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicją jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wzrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy 170 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje się ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich leżą Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux, Animex, Zott i Adamed. W rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2021”, w którym kryterium oceny agencji jest wielkość obsługiwanych budżetów, Zenith się w pierwszej trójce agencji mediowych w Polsce i może pochwalić się dynamiką wzrostu na poziomie 50% w ciągu ostatnich 3 lat. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA "The Qualitative Evaluation Poland" 2021.

Załączniki

ai

Zenith Primary LOCKUP CMYK BLUE

ai 1,3 MB
pobierz
docx

Zenith rozpoczyna współpracę z marką MIYA fin

docx 83,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.