Publicis Groupe
Informacje prasowe

Zenith wspiera Lekarze bez Granic

Ruszyła kampania promująca działanie Lekarzy bez Granic – międzynarodowej, niezależnej medycznej organizacji humanitarnej, która prowadzi działania w ponad 70 krajach na świecie. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.

„Ratujemy życie z Twoją pomocą” to hasło kampanii, która ma na celu zwiększyć świadomość wśród Polaków na temat działania organizacji Lekarze bez Granic oraz zachęcić do jej wspierania.

Polskie biuro Lekarzy bez Granic działa od niespełna roku, a ta kampania jest pierwszą naszą aktywnością edukacyjno-fundraisingową tego typu. Jesteśmy medyczną organizacją humanitarną, w pełni bezstronną i niezależną; nasze działania na całym świecie są w prawie stu procentach finansowane z prywatnych datków. Dlatego skuteczne i efektywne dotarcie do osób, które mogą wesprzeć nas w ratowaniu ludzkiego zdrowia i życia jest dla nas niezmiernie ważne – mówi Draginja Nadażdin, dyrektorka polskiego biura Lekarzy bez Granic.

Kampania wystartowała na początku listopada i realizowana jest głównie w telewizji, z niewielkim wsparciem działań w kanale online.

Wspólpraca organizacji Lekarze bez Granic z agencją mediową Zenith rozpoczęła się we wrześniu 2022, w wyniku przetargu.

 

Zenith:

Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicją jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wzrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy 170 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje się ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich leżą Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux, Animex, Zott i Adamed. W rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2021”, w którym kryterium oceny agencji jest wielkość obsługiwanych budżetów, Zenith się w pierwszej trójce agencji mediowych w Polsce i może pochwalić się dynamiką wzrostu na poziomie 50% w ciągu ostatnich 3 lat. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA "The Qualitative Evaluation Poland" 2021.

Załączniki

docx

Zenith i Lekarze bez Granic fin

docx 82,9 kB
pobierz
ai

Zenith Primary LOCKUP CMYK BLUE

ai 1,3 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.