Publicis Groupe
Informacje prasowe

Michał Kaliński dołącza do teamu YOTTA

Michał Kaliński obejmie nowo utworzone stanowisko Business Development Directora w agencji doradczo-wdrożeniowej YOTTA, należącej do Publicis Groupe.

Będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji i poszerzanie portfolio klientów zainteresowanych danymi oraz ich wykorzystaniem w biznesie. Do jego obowiązków będzie należało przede wszystkim analizowanie potrzeb biznesowych nowych klientów oraz proponowanie rozwiązań odpowiadających na te potrzeby, na podstawie produktów analitycznych, badawczych, business intelligence, data & martech strategy, webanalityki oraz adops, oferowanych przez YOTTA.

Powołanie i rola Business Development Directora związane jest z rozwojem działalności YOTTA i rosnącym popytem na rynku marketingu i reklamy na kompleksowe usługi związane z wykorzystaniem danych i technologii. Michał Kaliński będzie pełnił także rolę SPOC (single point of contact) YOTTA i odpowiadał za kontakt z klientami agencji spoza Publicis Groupe.

Michał posiada wieloletnie doświadczenie związane rozwojem biznesu i sprzedażą. Od ponad dwudziestu lat aktywny zawodowo na rynku mediów i reklamy. W Telewizji Polskiej jako Dyrektor Sprzedaży z sukcesem prowadził negocjacje budżetów telewizyjnych z domami mediowymi, wprowadzał nowe produkty oraz rozwiązania, związane z zakupem czasu komercyjnego w telewizji. Następnie w Grupie Bauer Media (Dyrektor ds. Negocjacji Korporacyjnych) odpowiadał za wykorzystanie potencjału trzech firm (RMF FM, Wydawnictwo Bauer, Interia.pl) – budował negocjacje z domami mediowymi w oparciu o synergię trzech mediów – internetu, radia i prasy oraz odpowiadał ze sprzedaż cross mediową w ramach Grupy Bauer. W Clear Channel Polska, jako Dyrektor Sprzedaży, odpowiadał za wyniki finansowe i jednocześnie przeprowadził restrukturyzację procesów sprzedażowych – nowa struktura działu sprzedaży, budowa nowy kompetencji, wdrożenie do sprzedaży nowych produktów na rynku OOH.

 

O AGENCJI YOTTA: Yotta to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii, która specjalizuje się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych. Agencja jest częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opiera na wieloletniej współpracy z klientami agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych. Zespół Yotta to zarówno doświadczeni konsultanci, doradcy klienta, jak i eksperci dziedzinowi, którzy potrafią patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Przez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu Klientów. Zespół Yotta to zarówno doświadczeni konsultanci, doradcy klienta, jak i eksperci dziedzinowi, specjalizujący się m.in. w badaniach, analityce, gromadzeniu, przetwarzaniu oraz wizualizacji danych, adoperations, strategii i wdrożeniach z zakresu AdTech i MarTech, webanalityce, a także developmencie. 

Załączniki

YOTTA_MICHAŁ KALIŃSKI.jpg

YOTTA MICHAŁ KALIŃSKI

jpg 984,7 kB
pobierz
docx

Michał Kaliński dołącza do agencji YOTTA-fin

docx 57,0 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.