Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię „Working with Cancer”
„Working with Cancer”, to międzybranżowa koalicja firm, utworzona przez Fundację Publicis w celu eliminacji stygmatyzowania pracowników chorych na raka. W ramach inicjatywy, rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.
Film zachęcający do wsparcia pracowników chorych na raka pojawi się między innymi podczas transmisji Super Bowl
W ubiegłym roku na raka zachorował i leczył się Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe, który powstanie inicjatywy „Working with Cancer” ogłosił 17 stycznia br., podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Do programu dołączyło już wiele najbardziej wpływowych firm na świecie, które wspólnie zobowiązały się do budowania w swoich organizacjach kultury wspierającej osoby dotknięte chorobą nowotworową i nastawionej na pomoc pracownikom w powrocie do zdrowia. Wśród partnerów założycieli „Working with Cancer” są między innymi: Abbvie, Adobe, Bank of America, BNP Paribas, BT, Citi, Google, Haleon, Labcorp, L'Oréal, Lloyd's, LVMH, Marriott, McDonald's, Meta, Mondelez, Microsoft, MSD, Nestlé, Omnicom, Pepsico, Renault Group, Sanofi, Toyota, Unilever, Verizon oraz Walmart, największy prywatny pracodawca na świecie.
- Walmart z dumą współpracuje z organizacją „Working with Cancer”, by wyeliminować stygmatyzację osób chorych na raka w miejscu pracy. Naszym celem jest pomaganie ludziom w oszczędzaniu pieniędzy i lepszym życiu, a wspieranie zdrowia i dobrego samopoczucia naszych pracowników, w tym tych, u których zdiagnozowano raka, jest kwintesencją tego celu. Razem możemy uczynić miejsce pracy lepszym dla osób żyjących z rakiem i pozytywnie wpływać na jakość życia społeczeństw – powiedział Doug McMillon, Prezes i CEO Walmart.
W związku ze zbliżającym się Światowym Dniem Walki z Rakiem (4 lutego), przesłanie „Working with Cancer” ma teraz dotrzeć do ludzi na całym świecie. W tym celu uruchomiona zostanie globalna kampania reklamowa, której centralnym punktem jest film „Monday”, wyreżyserowany przez Elenę Petitti Di Roreto i Martina de Thuraha. Wielu członków ekipy produkcyjnej doświadczyło raka we własnym życiu, co dodaje przekazowi autentyczności i pokazuje jak uniwersalny jest to problem. Według najnowszych prognoz naukowych, nawet u co drugiej osoby na świecie zostanie zdiagnozowana choroba nowotworowa.
Wprowadzanie zmian społecznych trwa latami, dlatego aby je przyspieszyć Publicis Groupe wykorzystuje siłę swoich talentów kreatywnych i masowych mediów. Wartość w pełni zintegrowanej kampanii wyniesie 100 milionów dolarów, przekazanych na ten cel przez takich partnerów jak: Disney/ABC, NBCU, Warner Bros Discovery, Paramount, Fox, Roku, Snap, iHeart, Tiktok, YouTube, NCM, Screenvision, Clear Channel, Lamar, Zeta i Meta, dzięki czemu spot osiągnie miliard wyświetleń. Przyczyni się do tego również emisja filmu podczas tegorocznej transmisji Super Bowl, a Publicis Groupe będzie pierwszą grupą reklamową na świecie, która zainwestowała w reklamę podczas tego widowiska.
- Dzięki partnerom, którzy dotychczas dołączyli do naszej inicjatywy oraz wsparciu Światowego Forum Ekonomicznego, przesłanie „Working with Cancer” pozytywnie wpływa już na życie 20 milionów osób. Stale zapraszamy kolejne firmy do naszej koalicji. Równie ważna jest jednak rola, jaką może odegrać każdy z nas, okazując wsparcie naszym współpracownikom chorym na raka. Właśnie dlatego zamierzamy nie tylko budować świadomość tego problemu społecznego, ale także zachęcać wszystkich do zmiany zachowań w organizacjach – dodaje Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
About Publicis Groupe – The Power of One
Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] is a global leader in communication. The Groupe is positioned at every step of the value chain, from consulting to execution, combining marketing transformation and digital business transformation. Publicis Groupe is a privileged partner in its clients’ transformation to enhance personalization at scale. The Groupe relies on ten expertise concentrated within four main activities: Communication, Media, Data and Technology. Through a unified and fluid organization, its clients have a facilitated access to all its expertise in every market. Present in over 100 countries, Publicis Groupe employs around 96,000 professionals.