Publicis Groupe CEE rozpoczyna kampanię na rzecz równości płci w Międzynarodowy Dzień Kobiet
Publicis Groupe CEE rozpoczyna kampanię na rzecz równości płci w Międzynarodowy Dzień Kobiet.
Całorocznej inicjatywie przyświecać będzie misja wzmacnia inkluzywnej kultury pracy, w której kobiety mają równe szanse w realizacji swoich zawodowych aspiracji i celów.
8 marca 2023 r. – Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) ogłasza rozpoczęcie wspólnie z fundacją International Women’s Day działań pod hasłem #EmbraceEquity. Trzyetapowa inicjatywa będzie realizowana we wszystkich biurach Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej.
#EmbraceEquity to wzmocnienie działań, traktujących równość płci, nie jako przywilej, a konieczność, która musi być głęboko osadzona w DNA każdego społeczeństwa. Kampania otwiera dyskusję "Dlaczego równe szanse to za mało".
W swoich działaniach Publicis Groupe CEE skupi się na tworzeniu inkluzywnej kultury pracy, w której kobiety mogą się rozwijać, a ich osiągnięcia są doceniane i celebrowane. Misja ta będzie realizowana trzech kluczowych płaszczyznach:
- Świadomość (Dlaczego równe szanse to za mało) - upewnienie się, że społeczność Publicis Groupe CEE prawidłowo rozumie różnicę między równością, a sprawiedliwością.
- Edukacja - wykorzystanie programów fundacji International Women’s Day "Lean in", aby edukować zespoły w zakresie tworzenia kultury miejsca pracy sprzyjającej integracji, oraz zapewnić kobietom mentoring i wsparcie, których potrzebują, aby osiągać swoje cele zawodowe.
- Analiza i działanie - Przeprowadzenie analizy zróżnicowania wynagrodzenia (pay gap) ze względu na płeć w Publicis Groupe CEE, w celu sformułowania rekomendacji dalszych działań.
"W ciągu ostatnich dwóch lat, odkąd powstał nowy region Publicis Groupe CEE, podjęliśmy działania, mające na celu stworzenie jeszcze bardziej integracyjnego i różnorodnego środowiska pracy, dla naszych koleżanek. Choć obecnie mamy silne liderki i mocną grupę utalentowanych kobiet w naszych zespołach – co stwierdzam z niemałą satysfakcją – to jesteśmy świadomi, że trzeba zrobić jeszcze więcej. Dzięki tej nowej inicjatywie mamy nadzieję uczynić znaczący krok w kierunku stworzenia kultury i środowiska, które umożliwia i wzmacnia wszystkie nasze talenty - to dopiero początek tego, co planujemy w nadchodzących dniach i latach" – powiedział Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.
Równolegle z inicjatywą równości płci, organizacja uruchomi pierwszą serię inspirujących rozmów "Publicis Groupe CEE Lioness" na wewnętrznej platformie Marcel. Nazwa serii „Lioness” pochodzi od symbolu lwa, używanego w tożsamości marki Publicis Groupe i będzie prezentować liderki z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, celebrując ich historie i sukcesy zawodowe.
"Mamy nadzieję, że seria Lioness dostarczy następnemu pokoleniu silnych kobiecych wzorców wśród liderek naszej branży, które już teraz są siłą napędową zachodzących w niej zmian" – dodał Lauko.
PUBLICIS GROUPE CEE LIONESS SERIES
Part 1
- Maria Tudor – Chief Operating Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
- Veronika Borbas – Chief Talent Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
- Joana Andrade – Chief Financial Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe
- Helga Sasdi – Chief Executive Officer, Publicis Groupe Hungary, Co-Lead, Publicis Le Pont
- Alla Malinovskaya – Chief Media Officer, Publicis Groupe Adriatic
- Dagmara Witek – Chief Creative Officer, Publicis Worldwide, Poland
- Alexandra Dimitriu – Chief Media Officer, Publicis Groupe Romania
- Aleksandra Dilevska - Chief Executive Officer, Publicis Groupe N. Macedonia & Croatia
- Vessela Apostolova - Chief Executive Officer, Publicis Groupe Bulgaria
- Elena Bakum-Ramola - Leader of Communication Business, Publicis Groupe Ukraine
- Barbara Grabiwoda - Chief Strategy Officer, Publicis Le Pont
- Nikola Foktová - Creative Director, Leo Burnett & MSL Czech Republic
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Publicis Groupe - The Power of One
Publicis Groupe is a global leader in communication. The Groupe is positioned at every step of the value chain, from consulting to execution, combining marketing transformation and digital business transformation. Publicis Groupe is a privileged partner in its clients’ transformation to enhance personalization at scale. The Groupe relies on ten expertise concentrated within four main activities: Communication, Media, Data and Technology. Through a unified and fluid organization, its clients have a facilitated access to all its expertise in every market. Present in over 100 countries, Publicis Groupe employs around 96,000 professionals.