Lekarze bez Granic i Zenith z nową kampanią
Ruszyła kampania promująca działania Lekarzy bez Granic, międzynarodowej, niezależnej medycznej organizacji humanitarnej, która co roku niesie pomoc ludziom w ponad 70 krajach. Za strategiczne planowanie i zakup kampanii w telewizji odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.
Kampania pod hasłem „Ratujemy życie z Twoją pomocą” ma na celu zwrócenie uwagi Polek i Polaków na ogrom problemów humanitarnych na świecie i istotność zaangażowania każdego z nas oraz zachęca do wspierania niezależnej pomocy humanitarnej.
Zespoły Lekarzy bez Granic ratują życie i zdrowie ludzi dotkniętych skutkami konfliktów zbrojnych, katastrof naturalnych oraz tych, którzy z różnych przyczyn mnie mogą liczyć na inną pomoc i opiekę zdrowotną. Pomagają wszystkim, bez względu na pochodzenie, religię, pleć czy kolor skóry. W działaniach kierują się jedynie rozpoznanymi potrzebami pacjentów i etyką lekarską.
– W działaniach Lekarzy bez Granic niezwykle ważne są neutralność i niezależność. To one pozwalają nam pomagać tym, którzy najbardziej potrzebują pomocy, kierując się jedynie etyką lekarską i własną, niezależną oceną sytuacji – mówi Draginia Nadaždin, dyrektorka generalna Lekarzy bez Granic w Polsce. – Nasza niezależność – od rządów, biznesu czy zainteresowania mediów – jest możliwa jedynie dzięki niemal całkowitemu finansowaniu działań Lekarzy bez Granic z wpłat prywatnych darczyńców.
Budżet organizacji w 97 proc. oparty jest o wpłaty prywatnych darczyńców, którzy zachęcani są do wpłacania na cele statutowe. Więcej informacji o Lekarzach bez Granic oraz sposobach, w jaki można wspierać ich działania tutaj: https://lekarze-bez-granic.pl/ratujemy-zycie/Ratujemy życie z Twoją pomocą
Współpraca organizacji Lekarze bez Granic z agencją mediową Zenith rozpoczęła się we wrześniu 2022.
Zenith:
Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicją jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wzrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy 170 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje się ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich leżą Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux, Animex, Zott i Adamed. W rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2021”, w którym kryterium oceny agencji jest wielkość obsługiwanych budżetów, Zenith się w pierwszej trójce agencji mediowych w Polsce i może pochwalić się dynamiką wzrostu na poziomie 50% w ciągu ostatnich 3 lat. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA "The Qualitative Evaluation Poland" 2022.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.