Milena Urbańska dołącza do Zenith Plus
Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) obejmując stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus.
Milena Urbańska związana jest z branżą mediową od 2011 roku, poprzenio z Dentsu i Mindshare. Pierwsze kroki stawiała w agencji digitalowej, później doświadczenie rozwijała w pracy dla klientów, takich jak: General Motors, Microsoft, Lego, Mastrercard czy Mondelez. Zajmowała się kompleksową obsługą klientów w zakresie strategicznego planowania mediów i komunikacji, ale na swoim koncie ma również projekty niestandardowe, w tym produkcje TV. Jej działania zostały docenione nagrodami branżowymi, takimi jak: Golden Arrow czy Kreatura.
W agencji Zenith Milena będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem Zenith Plus prowadzącym kompleksową obsługę mediową dla całego portfolio marek PepsiCo (m.in. Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton Ice Tea).
Zenith:
Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicją jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wzrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy 170 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje się ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich leżą Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux, Animex, Zott i Adamed. W rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2021”, w którym kryterium oceny agencji jest wielkość obsługiwanych budżetów, Zenith się w pierwszej trójce agencji mediowych w Polsce i może pochwalić się dynamiką wzrostu na poziomie 50% w ciągu ostatnich 3 lat. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA "The Qualitative Evaluation Poland" 2022.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.