Publicis Groupe
Informacje prasowe

Publicis Groupe rozwija strategiczny obszar Creative Commerce

Norbert Kałużny, obejmie nowo utworzone stanowisko Creative Commerce Strategy Directora w Publicis Groupe i będzie wspierał ekspertów agencji mediowych i kreatywnych Grupy w strategicznym planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań commerce’owych, budujących biznes klientów.

- Commerce jest dzisiaj wszechobecny, a jego nowatorskie wykorzystanie otwiera zupełnie nowe możliwości rozwoju dla przedsiębiorstw. Do znanych modeli biznesowych, wspieranych narzędziami analitycznymi, narzędziami do automatyzacji procesów marketingowych i optymalizacji sprzedaży online, wprowadzamy bardzo mocno warstwę kreatywności oraz innowacyjności. Będziemy tworzyć nowe, nieoczywiste doświadczenia i znajdować oraz wykorzystywać kolejne touchpointy zwiększające konwersję na sprzedaż. Tym samym będziemy w stanie jeszcze lepiej wykorzystać kompetencje zebrane w ramach Publicis Groupe do kreowania w pełni zintegrowanych rozwiązań omnichannel i do budowania biznesu Klientów. Cieszę się, że za rozwój w tym strategicznym dla nas obszarze, będzie odpowiadał manager, o tak szerokim i bogatym doświadczeniu, jakie posiada Norbert Kałużny – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.

Norbert Kałużny jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. W tym czasie zajmował się projektowaniem strategii komunikacji i zarządzaniem multidyscyplinarnymi projektami dla takich firm i marek jak PepsiCo, Lotte Wedel, Kompania Piwowarska, Sanofi, Coty czy Reckitt Benckiser. Przez ostatnie 4 lata pracował jako Media Strategy & Innovations Director w agencji mediowej Zenith.

- Dzięki danym i technologii każde doświadczenie konsumenta z marką może błyskawicznie stać się dzisiaj doświadczeniem commerce’owym. Od SMS-a do tweeta, od TikToka po spot telewizyjny, od wizyty w galerii handlowej po sesję w Metaverse, każda, często nawet niezamierzona interakcja z konsumentem, może prowadzić bezpośrednio do transakcji. Warto nie tylko zdawać sobie z tego sprawę, ale przede wszystkim umieć wykorzystać te okazje, korzystając z różnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. W naszej organizacji, działającej w modelu operacyjnym Power of One, proces integracji kluczowych kompetencji strategicznych, kreatywnych, mediowych i performance’owych jest zaawansowany, jak nigdzie indziej na rynku. I to jest ogromna szansa, by Creative Commerce zajął właściwe miejsce w strategiach biznesowych naszych Klientów – dodaje Norbert Kałużny.

Norbert Kałużny będzie raportował do Jakuba Bielerzewskiego, dyrektora generalnego agencji marketingu efektywnościowego Performics i blisko współpracował z ekspertami wszystkich agencji i departamentów specjalistycznych Publicis Groupe.

Załączniki

docx

Informacja Prasowa Publicis Groupe rozwija strategiczny obszar Creative Commerce fin

docx 114,9 kB
pobierz
Norbert_Kałużny PG.png

Norbert Kałużny PG

png 532,5 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.