Bartłomiej Trośniak awansuje w Publicis Groupe
Bartłomiej Trośniak, dotychczasowy Senior Business Integration Manager w agencji marketingu efektywnościowego Performics, awansuje na stanowisko Business Directora.
W nowej roli Bartłomiej będzie odpowiadał za multikompetencyjny zespół ekspertów zajmujących się działaniami performance, pracujących w takich obszarach jak afiliacja, mailing czy social media. Dodatkowo Bartłomiej będzie współpracował z zespołami specjalistycznymi agencji mediowych i kreatywnych całej Grupy Publicis.
Bartłomiej Trośniak związany jest z branżą komunikacji marketingowej od 2011 roku, a z Publicis Groupe od 2020 roku. Posiada doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branż: finanse, ubezpieczenia i bankowość, FMCG, retail, telekomunikacja.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.