Publicis Groupe
Informacje prasowe

Leroy Merlin wybiera Starcom

Agencje mediowa Starcom, wygrywa przetarg na media digital Leroy Merlin – sieci 78 marketów budowlanych w Polsce.

Na mocy podpisanej umowy Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów cyfrowych, w tym kampanii digitalowych, platform social mediowych, współpracą z influencerami oraz działaniami performance i e-commerce. Pierwsze kampanie, oparte o nową platformę komunikacji Leroy Merlin „Proste kroki” już dostępne są w internecie.

- Szukaliśmy partnera mediowego, który wesprze nas w budowaniu i realizacji naszej ambitnej strategii omnichannel i omnicommerce. Dlatego szczególnie ważne były dla nas kompetencje merytoryczne w kategoriach digital i performance. Ogromne znaczenie miała dla nas także atrakcyjność przedstawionych propozycji poparta atrakcyjną ofertą kosztową – komentuje Michał Sacha, dyrektor marketingu i e-commerce Leroy Merlin

- Jestem ogromnie dumna z wygranej i pozyskania tak ambitnego Partnera, jakim jest Leroy Merlin. Największe gratulacje należą się mojemu zespołowi, którego ogromne zaangażowanie i wiedza pozwoliły udowodnić, że jesteśmy dla Leroy Merlin najlepszym partnerem – dodaje Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom.

W połowie września Leroy Merlin uruchomiła nową platformę komunikacji marketingowej, której hasłem przewodnim są prostotai działanie krok po kroku. Nowa idea kreatywna, wzmocnienie siły masowych, jak i precyzyjnych działań w przestrzeni online, oraz wdrożenie inicjatyw uwalniających klienta od stresu związanego z remontem, to kamienie milowe nowej odsłony marki. W mediach online jak i offline pojawiły się już nowe kreacje, które komunikują, że każdą skomplikowaną rzecz można uprościć, dzieląc ją na etapy i realizując stopniowo.

 

O AGENCJI STARCOM:

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom od wielu lat utrzymuje pozycję dominującą w Polsce (globalny raport rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2021”), a wciągu ostatnich lat na wszystkim wymiarach jeszcze zwiększył dystans do najważniejszego konkurenta, osiągając w samym 2021 roku wzrost przekraczający 25%, wraz z udziałem mediów nietradycyjnych zbliżonym do 50%. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2022, od 2016 roku utrzymuje ocenę Dominant. Wielokrotny laureat tytułu Agencji Roku m.in Effie 2021 i Innovation 2021, wyróżniony tytułem „Liga Mistrzów” przez magazyn Media Marketing Polska w 2022 roku. Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Leroy Merlin, Avon, Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Santander Bank, Stellantis, Tarczyński, Tauron, Grupa Żywiec.

Załączniki

docx

Leroy Merlin wybiera Starcom fin

docx 336,0 kB
Pobierz plik
Starcom_logo_vertical_color_large.png

Starcom logo vertical color large

png 86,6 kB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.