Leroy Merlin wybiera Starcom
Agencje mediowa Starcom, wygrywa przetarg na media digital Leroy Merlin – sieci 78 marketów budowlanych w Polsce.
Na mocy podpisanej umowy Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów cyfrowych, w tym kampanii digitalowych, platform social mediowych, współpracą z influencerami oraz działaniami performance i e-commerce. Pierwsze kampanie, oparte o nową platformę komunikacji Leroy Merlin „Proste kroki” już dostępne są w internecie.
- Szukaliśmy partnera mediowego, który wesprze nas w budowaniu i realizacji naszej ambitnej strategii omnichannel i omnicommerce. Dlatego szczególnie ważne były dla nas kompetencje merytoryczne w kategoriach digital i performance. Ogromne znaczenie miała dla nas także atrakcyjność przedstawionych propozycji poparta atrakcyjną ofertą kosztową – komentuje Michał Sacha, dyrektor marketingu i e-commerce Leroy Merlin
- Jestem ogromnie dumna z wygranej i pozyskania tak ambitnego Partnera, jakim jest Leroy Merlin. Największe gratulacje należą się mojemu zespołowi, którego ogromne zaangażowanie i wiedza pozwoliły udowodnić, że jesteśmy dla Leroy Merlin najlepszym partnerem – dodaje Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom.
W połowie września Leroy Merlin uruchomiła nową platformę komunikacji marketingowej, której hasłem przewodnim są prostotai działanie krok po kroku. Nowa idea kreatywna, wzmocnienie siły masowych, jak i precyzyjnych działań w przestrzeni online, oraz wdrożenie inicjatyw uwalniających klienta od stresu związanego z remontem, to kamienie milowe nowej odsłony marki. W mediach online jak i offline pojawiły się już nowe kreacje, które komunikują, że każdą skomplikowaną rzecz można uprościć, dzieląc ją na etapy i realizując stopniowo.
O AGENCJI STARCOM:
Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom od wielu lat utrzymuje pozycję dominującą w Polsce (globalny raport rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2021”), a wciągu ostatnich lat na wszystkim wymiarach jeszcze zwiększył dystans do najważniejszego konkurenta, osiągając w samym 2021 roku wzrost przekraczający 25%, wraz z udziałem mediów nietradycyjnych zbliżonym do 50%. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2022, od 2016 roku utrzymuje ocenę Dominant. Wielokrotny laureat tytułu Agencji Roku m.in Effie 2021 i Innovation 2021, wyróżniony tytułem „Liga Mistrzów” przez magazyn Media Marketing Polska w 2022 roku. Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Leroy Merlin, Avon, Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Santander Bank, Stellantis, Tarczyński, Tauron, Grupa Żywiec.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.