Publicis Groupe
Informacje prasowe

Starcom agencją omnichannel z nowym pozycjonowaniem

Agencja Starcom, wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Move People. Move Business”. Filarem zmiany jest fundamentalny wyróżnik agencji – zrozumienie ludzi, ich motywacji, decyzji i zachowań na całej ścieżce zakupowej oraz wykorzystanie tej wiedzy, wzbogaconej o zintegrowane dane, w tworzeniu wartościowych doświadczeń z markami, a w efekcie wzrostu biznesu klientów.

– Nie myślimy o sobie już tylko w kategorii agencji mediowej, ale agencji omnichannelowej - strategicznym partnerze, który „łączy wszystkie kropki” w coraz bardziej sfragmentaryzowanym otoczeniu. Upraszcza, a nie komplikuje, projektuje całościowy ekosystem POE oraz wyznacza trendy, zmienia paradygmaty i transformuje dotychczasowe podejście do kreowania wartości marki – mówi Magda Kolenkiewicz, General Manager Starcom.

Starcom posiada rozległe doświadczenie w głębokim zrozumieniu zachowań konsumentów i przekładaniu tego zarówno na perspektywę krótko-okresową, jak i strategiczne długoterminowe planowanie. Umiejętne wykorzystywanie insightów, łączenie danych z wielu źródeł, znajomość wpływu mediów na zachowania konsumentów, ale również, szersze, biznesowe spojrzenie na wyzwania współczesnego marketingu to kwintesencja nowego pozycjonowania Agencji.

Dzięki głębokiemu osadzeniu w danych, analityce i badaniach, Starcom rozumie specyfikę ścieżek decyzyjnych konsumentów w różnych kategoriach, w efekcie czego, dobiera punkty styku treści i rozwiązania skutecznie wpływające na percepcję i decyzje konsumentów. Pracuje na insightach zarówno tych głębszych przekładających się na całościową strategię, ale też tych determinujących decyzje taktyczne i bieżące optymalizacje, budując rekomendacje w duchu test & learn.

– Myślimy perspektywą całego procesu decyzyjnego konsumenta. Proponujemy adekwatne, skuteczne oraz wykorzystujące specyfikę mediów i touchpointów rozwiązania prowadzące do wzrostu sprzedaży, a także wzmocnienia kondycji marki. Poruszamy się nie tylko w obszarze tradycyjnie pojętej reklamy, czyli dystrybucji treści stworzonej przez marki, ale także projektujemy doświadczenia w sferze owned czy earned za pomocą rozwiązań content & advocacy, a także - co coraz ważniejsze - skuteczne wsparcie sprzedaży, czyli retail media i szeroko pojęty omnicommerce – kontynuuje Magda Kolenkiewicz, General Manager Starcom.

Prezentowane zmiany to pierwszy kompleksowy rebranding w historii Starcomu i część planów związanych z obchodami 25 rocznicy powstania marki. Nowemu pozycjonowaniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej, osadzona w najnowszych trendach w designie i podkreślająca pionierskie podejście do roli agencji mediowej w budowaniu biznesu klientów. Łączy dwie palety kolorów, ciepłych barw symbolizujących zrozumienie ludzi i ich motywacji, z barwami chłodnymi reprezentującymi leadership oraz technologię i dane. Kluczowymi elementami identyfikacji jest gwiazda, obecnie w nowej, dynamicznej odsłonie oddającej znaczenie hasła: Move People. Move Business.

 

O AGENCJI STARCOM:

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań omnichannel: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom od wielu lat utrzymuje pozycję dominującą w Polsce (globalny raport rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2022”). Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2022, od 2016 roku utrzymuje ocenę Dominant. Wielokrotny laureat tytułu Agencji Roku m.in Effie 2022, Effie 2021, MIXX 2022, a w 2021 roku Innovation. Wyróżniony tytułem „Liga Mistrzów” przez magazyn Media Marketing Polska w 2022 roku oraz „Grupa Mediowa” w 2023 roku. Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Leroy Merlin, Avon, Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Visa, Samsung, ZT Kruszwica, Millennium Bank, Stellantis, Tarczyński, Tauron, Grupa Żywiec.

 

Załączniki

Starcom_MP_MB_.png

Starcom MP MB

png 139,7 kB
pobierz
docx

Starcom nowe pozycjonowanie marki fin

docx 5,2 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa


Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.